Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (jojo) skrev 2015-03-07 07:44:41 följande:
    Jag håller med dig. Snusksms är i mitt tycke aldrig bra som kontaktskapande, däremot kan det funka finfint om man redan har en relation. Jag tycker att TS beskriver sin situation väl och det är förståeligt att hon tvekar även i "upplagda" situationer så som i torsdags. Plötsligt är det på riktigt, liksom, och det blir tydligt att man måste ta den där risken, och så blir det en aning för läskigt. Jag uppfattar att båda känner likadant och är lika rädda, och därför går det långsamt och i små steg. Men hela tiden åt rätt håll.... smile1.gif

Min gissning är att båda vore väldigt glada om den andra tog hand om risktagandet.  
    Alltså... är det bara jag som tänker att kollegan inte är intresserad? Det är så lätt att tolka in saker när man har en crush på nån, vilket TS uppenbarligen har utan att vilja medge det. Förmodligen gillar hon verkligen TS och vill vara uppmuntrande och trevlig, men jag tror att det också är allt.
  • Anonym (S)

Tycker det börjar kännas rätt skumt att TS aldrig skriver något om hur det har gått.. :/ Hon har ju varit så snabb med att berätta händelser innan, men nu har det ju gått flera dagar.. Men hoppas såklart på update

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...