Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
Hur gamla är ni?
Hur gamla är ni?
Du har ett öppet förhållande med din man säger du. Vad gör du om hon blir kär i dig? Det är inte alls säkert att Hon vill ha ett öppet förhållande. Hon kanske vill ha dig för sig själv.
"Sen åkte du hem och hade skön sex med din man". Är hon kanske bara en krydda för dig i relationen till din man? Eller tvärtom?
Många män brukat tycka sånt här är lite sexigt, tills tjejen väljer att lämna killen för en djupare relation med en annan tjej. Eller om kvinnan faller djupare för dig och vill leva med dig men du väljer din man. Då blir det kul på jobbet!
Jag ser verkligen framemot uppföljningen av den här flörten. Och jag hoppas du fortsätter att skriva när/om allt brakar. Ni är tre stycken i den här sörjan och förr eller senare kommer minst en av er att få hjärtat krossat är jag ganska övertygad om. Jag ser inget hinder i själva åldersskillnaden utan det faktum att det är en person för mycket med i den här ekvationen. Hur har du tänkt ang. det?
Oj visst var ni fyra stycken, hon hade väl också en karl?