Inlägg från: In trouble |Visa alla inlägg
  • In trouble

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (inte) skrev 2015-02-03 20:51:03 följande:

Har ni missat att TS redan är upptagen? Eller är det egalt eftersom det är en tjej?

Hon har sin mans godkännande !!!! Läs hela tråden
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 12:55:45 följande:

Tillbaka från vår lunch på tu man hand. Vi var på ett jättemysigt ställe och hade jättetrevligt. Men.. Hon pratade jättemycket om sin "man" och att de skulle ha det så mysigt i helgen då de ska resa bort.

Allt bara sjönk som en sten.

Det känns ärligt talat ganska jobbigt nu. Tycker ögonkontakten är annorlunda också..

Fan fan!!

Det kan också vara en "hämnd" för att du lät en annan kollega massera dig
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 13:26:14 följande:

Är inte det lite långsökt?

Nu sitter vi här och jag sitter och kollar på henne i smyg. Men känner mig arg och besviken på att hon helt verkar tappat intresset.

Kanske. Men du sa ju att hon inte verkade så glad när det hände. Men givitvis kan jag ha fel
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 13:43:55 följande:

Jo, hon reagerade på att kollegan masserade mig men jag är rädd att jag övertolkar detta..

Hon pendlar mycket fram och tillbaka mellan att prata med mig och i nästa sekund knappt höra vad jag säger.

Fast det är ju klart, vi är ju här för att jobba.. Det är bara jag som inte kan fokusera på något annat..

Hon har en urringad tröja på sig idag och jag håller på att bli galen!

Hon har fina bröst antar jag ;)
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 13:55:41 följande:

Gud ja! Skojar du? Svårt att slita blicken..

Hon stönade till innan och det gick en ilning genom hela kroppen. Så där vill jag få henne att låta..

Det förstår jag att det gjorde.

När jag läser denna tråden så kommer jag alltid att tänka på första versen i Tomas Ledins låt " du kan lita på mig " ;)
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 14:48:41 följande:

Haha! Tycker hela låten påminner om min situation!!

Kul med människor som tänker som man själv gör :)
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-05 18:16:44 följande:

Tyvärr kära följare av denna tråd.

Efter denna dag känns allt hopp ute.

Ska försöka att lägga detta på hyllan nu.

Blev inte ens någon kram innan jag gick.

Jag förstår nu att jag troligtvis har tolkat allt fel.

Känner mig bara dum nu.

Tack för att ni har följt och peppat mig! <3

Jag förstår att du känner så efter vad du skrivit om idag, MEN tycker du ska avvakta konferensen innan du avfärdar det helt och hållet.

Kram till dig
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-07 11:10:22 följande:

Att du inte har läsförståelse nog att läsa hela tråden säger mer om dig än om mig.

Läs om läs rätt.

Angående dina homofobi tycker jag att du kan skaffa en tidsmaskin och resa tillbaka 100 år i tiden. Där verkar du passa bättre in.

Bra sagt !!!!
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-07 23:12:21 följande:

Allt är möjligt.

Kanske är det så att hon finner jakten roligare än bytet.

Och för att vara helt ärlig så har jag också pratat en del om min sambo. Och i tisdags träffade vi honom när vi hämtade lunch. Vi sa bara hej och en snabb puss.?

Jag och sambon ringer ibland varandra på jobbet och vi säger alltid pusspuss innan vi lägger på.

Berättade dock för henne att jag och sambon bråkade lite här om dagen. Hon sa typ "aj då, inte bra! Ni måste *nånting* på/med varandra.

Men, vad ska jag göra?

Jag tycker jag har visat mitt intresse tydligt så hon vet nog hur jag känner..

Du måste betänka att hon mycket väl kan vara lika osäker som du själv är på om hon tolkar singnalerna rätt.
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-11 11:16:07 följande:

I morse vid fikat sa hon att hon hade drömt om mig i natt. Jag svarade och sa att jag ofta drömmer om henne. Oftast dagdrömmar då jag är attraherad av henne. Hon log och rodnade sedan kom det massa folk. Har inte träffats mer sedan dess.

Känns så skönt att ha det sagt! Nu får vi se hur det blir framöver!!

Hurra äntligen var det sagt !!! Tror många med mig är glada för din skull. Nu hoppas vi alla på det bästa :)
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-11 12:23:37 följande:

Jag är så nervös nu så jag vet inte var jag ska ta vägen! Hoppas det går bra nu i eftermiddag!

Några tips hur jag ska göra?

Försök vara så avslappnad som möjligt. Tänk inte för mycket utan bara "go with thé flow" eller vad man ska säga. Hoppas du förstår vad jag menar.

Lycka till !
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-16 22:53:07 följande:

Hihi det känns tryggt!! KLART det är ok!

Bara roligt att någon jämnårig med min kollega ger synpunkter, tips och råd!

Men tääääänk om hon läser här..

Om hon läser här så behöver du inte oroa dig för hur du ska få henne att förstå dina avsikter.

Men ärligt så känns det inte så troligt.
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-19 13:24:54 följande:

Härlig dag hittills med många komplimanger och mycket kroppskontakt!

Vad härligt!!! :)
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-19 14:27:40 följande:

Ja, idag är hon intensiv. Älskar det!

I morgon blir det vin och bio (med några andra kollegor).

Kan vara för att jag har semester nästa vecka som hon börjar trissa upp mig lite..

Kan vara så. Hon vi?l kanske du ska tänka på henne när du har semester
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 09:26:14 följande:

Jag hoppas av hela mitt hjärta och själ att den ska gå så som jag vill ikväll.

Hon är uppklädd idag. Har en utmanande tröja så det känns lönlöst att försöka fokusera på arbetet. Hon har håret nedsläppt men dragit det åt sidan så jag ser hennes nacke. Jag fantiserar om att få kyssa den där nacken. Så sexig...

Är rädd att min chef snart kommer inse att jag inte får mycket gjort på jobbet numera.

Är lite nervös inför kvällen!!

Så härligt att läsa att hon förmodligen har klätt upp sig, vilket säkert är lite för din skull med :)

Lycka till ikväll !!!!
  • In trouble
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 22:04:16 följande:

Jag känner mig helt övertygad om att hon antingen leker med mig eller att jag brutalt har missuppfattat hela grejen!!

Tänker inte svara på hennes jädra sms. Känner mig förbannad/arg och ledsen.

Helt ärligt så kan jag inte läsa in något i det du skriver att hon leker med dig. Däremot så kan man tolka det väldigt tydligt som att hon inte vågar göra något när ni inte är ensamma.

Risken att någon ser något gör nog henne försiktig
  • In trouble
    Sluta otrogen skrev 2015-03-27 23:16:25 följande:

Mycket riktigt! 4st varav en som förstör för flera

Medans ts skapar en sagoberättelse för er hetsar hon Samtidigt fram en otrohets konflikt.

Jag hoppas den den förfördes man tar tag i saken och får slut på detta trams

Ts sluta förstör för andra

Sluta våldföra dig på det svenska språket.

Lär dig skriva innan du skriver. Att inte behärska skrift innan man predikar moral är så ett mycket värre brott än det som du anklagar TS för
  • In trouble
    Anonym (Magistern) skrev 2015-04-01 14:14:53 följande:

Det är en framgång för hela forumet när folk reagerar mot denna sjuka tråd med den otrogna homosexuella TS.

Hon och andra ljusskygga får krypa tillbaka under sin sten och skapa slutna grupper.

Det är nog dags för FL att stänga ner hela avdelningen med sex och samlevnad, det är för mycket sjukt i denna.

Hahaha. Dagens aprilskämt är magistern. Samma gamla användare med nytt nick och konto. Haha haha
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...