• Linux1003

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-19 13:24:54 följande:

Härlig dag hittills med många komplimanger och mycket kroppskontakt!

Jag tror att om du ska lyckas vidare så behöver ni vara i en annan miljö under mer avslappnade former med god mat och vin än på arbetsplatsen. Hon vill förmodligen inte riskera några rykten och obeaktat så är det väl aldrig fel att sköta saker och ting snyggt och diskret.
  • Linux1003
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-24 10:05:32 följande:

Jag blir så otroligt förbannad av sådant.

Klarar man inte av att läsa en tråd utan att sabba/skriva idiotiska kommentarer eller vara allmänt dryg kan man starta en egen tråd och ge fan i att läsa!

Jag kom hem och var lycklig och på strålande humör och tänkte uppdatera och ser sedan vad som skrivits i tråden. Jag tappade helt mitt humör!

Jag får fundera lite på när jag vill uppdatera.

Tyvärr så finns det gott om störda människor och inte minst här på FL. Allt mer du retar dig på dem desto mer skit kastar de in. Det är bara ignorera och tro mig de tröttnar förr eller senare. Jag har inte gjort några inlägg innan men otroligt spännande att följa din story och det vore ju naturligtvis väldigt synd och tråkigt om det upphörde.  
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...