• Trunk

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-01-31 19:33:35 följande:

Happ.

Nu är det jobbigt.. För någon vecka sedan var vi ute på after work.

Jag har en 30 år äldre kollega som jag tror jag är attraherad av. Vi är alltså båda kvinnor. Hon är smart, snygg och framgångsrik. Är inte gift men lever i en relation med en man. Har ett vuxet barn. Jag är förlovad med en man och har inga barn.

Vi har arbetat ihop i några år. Jag har alltid gillat henne och trivts i hennes sällskap. För några månader sedan upptäckte jag att jag känner något mer för henne. Jag levde länge på kramen jag fick innan julledighet.

På den här aw:n då.. Ja, vi åt gott och drack gott och blev glada och pratsamma efter några glas gott vin. Kollegorna lämnade en efter en och till sist var det bara vi två kvar. Hon börjar då att ge mig massvis med komplimanger och säga att jag var snygg och ett vackert leende. Jag sa att jag tycker hon är vacker. Jag fick verkligen intryck av att hon flirtade med mig. Men vem fan vet, hon kanske bara ville vara snäll. Hon tittar på mig på ett annorlunda sätt. Sätter sig gärna jämte mig på möten och liknande. Frågar mycket personliga frågor.

Har en liten minneslucka från när vi sa hejdå (jäkla vin). Men vet att vi kramades mer än en gång innan jag tog cykeln hem. Sa nog inget konstigt för det var god stämning på jobbet efteråt. Kan tillägga att vi skickade något sms till varandra på kvällen och där skrev jag återigen att hon var snygg.

Jag tackade först nej till aw:n och hon också. När jag ändrade mig ändrade hon sig också. Vi blev kvar länge trots att hon sagt att hon behövde gå i tid då hon bor en bit utanför byn.

Nu skulle jag aldrig gå vidare med detta eftersom jag älskar min kille otroligt mycket! Jag har sexuella fantasier om den här kvinnan men kommer låta det stanna där.

Jag kan ändå inte låta bli att vara nyfiken. Tror ni att hon är intresserad av mig på samma sätt?

Tacksam för svar!

Kram från mig

Tack för underbar härlig läsning! :) Jag är en man på 50+ och jag har lätt att sätta mig in i den andra kvinnans situation. Jag tror du får ta för dig om det ska hända något. Det är nästan 30 år mellan er och hon tror nog inte du vill och är rädd att du ska tycka hon är gammal. Du har din killes godkännande! Tror 90% av alla killar godkänner det här! Go for it! Ta för dig! Du lever bara en gång och du får inte sluta på jobbet för att du förälskar dig i henne. Jag känner att hon är minst lika kär i dig! Snälla håll liv i tråden för jag vill veta hur det går! Eller skriv gärna pm. Jag är garanterat på din sida! 
    Nyfiken
  • Trunk

Detta är galet spännande... Vad sägs om närhet? Rör vid henne... råka lägga din hand på hennes rygg. Det kan räcka... Första steget kan ni ta ihop men rör vid henne... rodna... visa att du gillar henne och att rör vid henne.

Nyfiken
  • Trunk

Men du! Fråga om du inte kan få komma hem till henne och kolla på konstsamlingen på fredag då! Då får du värdens chans... Ta med dig en flaska vin till henne så löser det sig ska du se. Härligt att du kan känna så här! Fast även jag har varit kåt på jobbet! ;) Ha ha

Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-03 20:36:01 följande:

Just nu känns det inte alls som att hon är intresserad..Varför vet ja inte. 

En undran, vad i det som skrivits ovan tolkar ni att hon är intresserad av mej?

Alla punkter visar ett intresse... Att hon lät lite sur när du sa puss till din vän tyder på lite svartsjuka. även det ett tecken på intresse Solig Det blir bra och missa inte tillfället att få se konsten! 
    Nyfiken
  • Trunk

Var rädd om dig själv nu. Vet inte varför du gör henne svartsjuk som du gör. Försök göra bra saker för henne istället. Tror mer på det. Risken finns ju att hon tror att du inte är intresserad av henne när du låter andra få ta på dig. Jag tror hon vill ta på dig lika mycket som du vill ta på henne. Varför inte gå fram till henne och massera hennes axlar vid lämpligt tillfälle. Håller tummarna för er och följer med spänning fortsättningen. :)

Nyfiken
  • Trunk

Det är bra om du kan vara avslappnad... något du skulle kunna föreslå är om hon har lust att åka på spa med dig någonstans? :) Tjejer i alla åldrar verkar vilja göra det. Visst kostar det en slant men... ett bra tillfälle kanske? Eller fråga om hon har lust att gå på bio? Åh jag hoppas så att detta ska gå bra för er! :)

Nyfiken
  • Trunk

Ja kan ni prata sex så berätta att du är bi-nyfiken. Fråga om hon har någon erfarenhet av det? Om hon känt så... det kan ju vara så att hon ser dig som en dotter, men det tror inte jag. Jag håller tummarna för er! <3

Nyfiken
  • Trunk

Jag tror du ska backa lite... Försök att hålla dig till konferensen. Att hon pratar om sin man osv. Kan vara ett sätt att skydda sig själv på. Har du funderat på vad fortsättningen av detta blir? Du låter härligt kär, men vad händer om hon oxå blir kär i dig? Va rädd om dig och din fina kille. jag kan själv bli så där härligt kär ibland och jag skiter i om det gör ont om det inte funkar. Jag går alltid in i något med full kraft... men jäklar va mycket blåmärken man får. Samtidigt finns inget annat för mig. Åh det är så härligt att följa dig! <3

Nyfiken
  • Trunk

Jag hoppas och tror på en fortsättning. Kram fina Ts

Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-02-06 08:01:46 följande:

Nej!!!!

Tycker du bara skall ta det lugnt, ni skall ju ej ses på en vecka.

Då kanske hon längtar känner saknad.

Hon kanske pratade om sin man för att hon fått kalla fötter.

Hon pendlar säkert fram och tillbaks i sina tolkningar på dina signaler osv.

Så chilla lite och se vad som sker när ni ses igen och konferansen.

Inte avfärda så fort, tycker att dina signaltolkningar verkar ha stämt bra!

Håller helt med! :) hoppas på en fortsättning för detta är den tråd jag tycker mest om. :)
    Nyfiken
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...