Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Jag vill inte göra något som känns påträngande. Jag vill verkligen vara så nära inpå 100 % säker på hennes känslor innan jag säger/gör något mer.

Jag är jätterädd för att det ska bli dålig stämning på jobbet.

• Anonym (Jobbigt nu)

Men låt säga att hon inte alls är intresserad på det sätt jag är, så får hon ett sms där jag skriver att hon är fin och eventuellt avslöjar att jag kollar bilder på henne. Tror ni då inte att det blir riktigt konstig stämning på jobbet nästa vecka? Tänk dessutom om hon berättar för kollegan som hon umgås privat med. Phu..

Vi glömmer bort att jag faktiskt inte har några konkreta bevis på att hon är intresserad av mig på samma sätt som jag är intresserad av henne.

Jag får nog ha is i magen och ta det riktigt försiktigt i detta.

• Anonym (Jobbigt nu)

Jag är ju, som ni märkt, jätterädd att jag missuppfattat hela situationen.

Hur ska man veta om någon är intresserad (rent sexuellt) eller bara intresserad av att vara vän. I vad tolkar ni att hon vill något mer? Komplimangerna? Blickarna?

Jag är lite tjatig men jag vill så gärna veta! <3

Ni är bara bäst!!

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Samma sits) skrev 2015-02-23 21:04:54 följande:

Filmen finns på netflix!

Jag vågar tyvärr inte berätta här, då jag har man och 3 barn.... Och det är absolut ingen som vet något om att jag skulle ha sånna tankar.

Hur ska jag kunna skicka anonymt meddelande? Du är ju också anonym... Hade ju varit rätt skönt att kunna ventilera med någon i samma sits.

Enkelt! Jag skaffar en anonym mailadress som jag skriver här. Du skriver mail till den och kan vara helt anonym!

Förstår verkligen att du vill vara extra försiktig om du har man och barn <3 jag vet också hur viktigt det är att få ventilera sina tankar!

Kram
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Samma sits) skrev 2015-02-23 21:14:26 följande:

Ja men så kan vi göra.... Känns lite pirrigt att öppna sig för en främmande person. Men kan du dela hela din story här, kan jag väl dela den med dig...

Du kan skriva till: kollegorna022@gmail.com

Påhittigt namn va! Hihi
  • Anonym (Jobbigt nu)

Har inte hört av henne på snart två dagar

Var en runda på jobbet innan då jag skulle skriva på ett papper. Tyvärr va hon inte där. Hennes plats såg så ekande tom ut. Fy vad jag saknar henne..

• Anonym (Jobbigt nu)

Skickade ett sms till henne innan och skrev: hej! Jag var förbi kontoret innan men så trist att du inte var där! Börjar få ***** abstinens nästan så att du får komma hit på en kaffe i veckan!

Hon svarade: hej. Jag var iväg på kundmöte men fick dessvärre åka till sjukhuset direkt efter då **** har fått en hjärtinfarkt! Så livet är lite upp och ner just nu!

Shit! Hennes sambo har fått en hjärtifarkt. NU ska jag nog backa rejält!!

• Anonym (Jobbigt nu)

Vi har en after work nästa torsdag! Hoppas hon kommer då!

• Anonym (Jobbigt nu)

Uppdatering från mig.

Det var tydligen ingen hjärtifarkt och hennes man mår bra och är hemma.

Jag har opererats idag och det har gått bra. Blir kvar på sjukhuset fram till lunch imorgon.

Vi har hörts lite på sms men mest pratat om läget med hennes man och min kommande operation.

Får väl se om hon kommer förbi och hälsar på idag eller imorgon.

• Anonym (Jobbigt nu)

De som anklagar mig för troll får gärna göra ett studiebesök i min hjärna.

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...