Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Jag mår bara bra.

Har fått en del smärtstillande så livet leker.

Hon har faktiskt inte hört av sig idag! Tråkigt.

Längtar så tills nästa vecka när livet och jobbet blir som vanligt igen!

• Anonym (Jobbigt nu)

Vet inte om det är för att det är lördag kväll men jag fick ett sms tidigare där hon skrev att hon saknat mig på jobbet och ser fram emot nästa vecka då vi ses.. glad blev jag i alla fall.

• Anonym (Jobbigt nu)

Ja! Jag skrev: jag har saknat dig med! Ser också fram emot veckan och ser fram emot AW på torsdag

• Anonym (Jobbigt nu)
    ÄngDal skrev 2015-03-01 19:50:27 följande:

Att ni skriver sms till varandra en lördagskväll om att ni saknar varandra och längtar tills ni ska träffas igen är väl ett bevis så gott som något på att ni bägge hyser starka känslor för varandra...

...jag kan ju säga att jag inte skriver så till någon på jobbet, vare sig man eller kvinna... ;)

Jo, fast vi jobbar ju väldigt nära varandra. Vi har ju under åren blivit ganska nära vänner. Jag kan dock inte säga när vänskapen gick över till attraktion från min sida. Vi har under ganska lång tid skickat sms till varandra. Dock har det under senaste tiden ökat med flörtsmileys och hjärtan..

Jag är bara glad över att få träffa henne imorgon! Längtar!
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hon var hemma sjuk igår sådan besvikelse! Hoppas på bättre tur idag!

• Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk2 skrev 2015-03-03 08:38:38 följande:

Det skulle vara sjukt kul att få se en bild på dig TS :)

Hihi. Det hade varit ganska avslöjande för mig att lägga ut en bild

Hon är sjuk idag med känns så onödigt att gå till jobbet..
  • Anonym (Jobbigt nu)
    ÄngDal skrev 2015-03-03 11:59:32 följande:

Ja, hon måste vara frisk till AW:n! :)

Ja! Verkligen. Hon MÅSTE komma imorgon annars går jag under! Har inte träffat henne på jättelänge. Sms kan inte kompensera för att se henne på riktigt! Saknar henne verkligen.

Känns som att jag nästan glömt hur hon ser ut. Fast jag vet ju att hon kommer vara snyggare än någonsin när jag (förhoppningsvis) träffar henne imorgon.

Tyvärr blir det lite svårt att svänga förbi henne då hon bor helt på andra sidan stan och jag har ingen bil.
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Duke855 skrev 2015-03-03 12:59:59 följande:

Om det leder till att historien fortskrider så kan vi nog alla pytsa in till en taxi ;)

Eller skjutsar dig haha.

Tack! Känns dock inte så bra att våldgästa henne när hon är sjuk.
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk2 skrev 2015-03-03 18:48:02 följande:

Om det nu är så... vad ska du göra åt saken? Det är deras liv och döm inte. Jag blir galen på folk som anonymt ska anklaga andra. Att TS är anonym kan jag förstå som det ligger till nu... Jag tror nog TS har det svårt nog utan att behöva bli anklagad. Ge stöttning istället! Livet blir så mycket lättare om vi alla hjälper varandra istället för att kritisera. Jag vill följa denna tråd tills vi sett resultat. Med negativa kommentarer så riskerar vi att Ts slutar skriva och vi är många som vill följa henne Så därför villa jag att vi alla tänker oss för lite innan vi skriver. :)

Tack för din kommentar!

Min sambo läser tråden och har frågat om jag är kär i henne. Jag svarar er på samma sätt som jag svarat honom. Jag är jättetänd på den här kvinnan, som ni redan förstått. Nej, jag är inte kär men ovissheten gör att jag tänker mycket på henne och vad som kan hända. Ovissheten och osäkerheten gör att spänningen tätnar och därför ökar tankarna på henne. Skulle jag behöva välja mellan ett liv tillsammans med min sambo och henne är valet självklart. Min sambo. Detta eftersom han är min själsfrände och definitiva livspartner! Sidospår kan vem som helst komma över ocj då anser både jag och min partner att det är bättre om båda vet om rådande situation.

Om jag säger såhär; om min partner inte är orolig, borde ni inte heller vara det.
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hoppas det blir en bra dag idag. Och att hon är på jobbet!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...