Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Äntligen!

Som jag förutspått är hon snyggare än någonsin idag. Jag är så sugen på henne.

Det har inte blivit mycket gjort på jobbet än så länge. Vi har bara suttit och snackat och kollat in varandra.

Vill.ha.henne.nu

Frustrerad!

• Anonym (Jobbigt nu)

Vilken dag hittills! Pratat, skrattat, rört vid varandra och kollat in varandra hela dagen!

Tyvärr visade det sig att jag inte kunde få skjuts i morgon så det blir nyktert för min del. Troligtvis för hennes del också eftersom hon varit sjuk och inte vill dricka dåligt tecken! Sista bussen hem går vid sex så då vill jag ju hellre stanna kvar en stund.

Nu ska jag iväg på möte på ett företag så jag träffar inte henne förrän imorgon.

Hon skrattar alltid genuint när jag berättar något roligt. Jag ser att hennes leende aldrig är fejk. Hon sa idag att jag var en härlig och intressant människa. Vill ofta ha "hjälp" med något som kräver att jag kommer till hennes skrivbord och behöver luta mig över henne för att se datorn.

Till skillnad från mig så kan hon fokusera på arbetet, jag sitter bara och dagdrömmer om vad vi skulle kunna göra.

HUR ska jag närma mig henne imorgon? Behöver tips och era goda råd! Tänk nu på att det med största sannolikhet blir nyktert för båda.

• Anonym (Jobbigt nu)

Jag började fundera när jag drömde mig bort i duschen tidigare. Kom att tänka på min första dag på jobbet och första gången jag träffade min kollega. Vill minnas att jag redan då kände någonting men jag visste nog inte var det var och lade därför inget fokus på det. måste ha varit någon dragningskraft redan vid första ögonkastet.

Hon skickade sms innan, erbjöd sig att skjutsa hem mig imorgon så jag kunde dricka. Tackade såklart ja! Får hålla mig måttlig så jag inte gör något olämpligt. Hoppas det underlättar med alkohol i en av våra kroppar!

Nu har jag byggt upp ett fantasiscenario i min hjärna och önsketänkande om hur morgondagen ska arta sig. Jag vill bygga upp en stämning på AW med blickar som inte kan slitas, sitta nära, fysisk "oskyldig" kontakt och leenden. Det ska slå blixtar mellan oss. I bilen hem vill jag att hon ska fråga mig gällande att jag sa att jag är attraherad av henne. Jag ska då svara att hon är den snyggaste kvinna jag någonsin sett och att jag är otroligt tänd på henne. Hon ska då säga att hon känner detsamma, stanna bilen och kasta sig över mig och vi ska sedan hångla loss och smeka varandra. Jag ska äntligen få smeka hennes ursnygga bröst. På en landsväg, i hennes range Rover. Resten av vägen hem ska vi planera hur vi kan hålla vår sexuella relation hemlig på jobbet.

• Anonym (Jobbigt nu)

Vänner.

Jag har en fundering. Hur tror ni en nästan 60-åring ser ut mellan benen? Alltså tror ni man rakar sig, ansar eller är helt naturell?

Detta har jag funderat på under dagen..

För min del hade det inte spelat någon roll. Jag är bara nyfiken

• Anonym (Jobbigt nu)
    Loveafklint skrev 2015-03-04 18:31:51 följande:

Håller tummarna att hon inte erbjuder en annan kollega också skjuts!

Än så länge har hon inte det. Och den kollegan som jag bor nära (massageterapeuten som jag brukar springa med) ska inte med! Så vi blir ensamma länge i bilen.
  • Anonym (Jobbigt nu)
    ÄngDal skrev 2015-03-04 20:07:25 följande:

En väldigt intressant fråga. Jag förstår att tanken på hur hon ser ut mellan sina välformade ben upptar stor del av dina funderingar, det är ju ditt man vill; inget är så underbart som en kvinnas sköte.

Jag vill tro att hon är smakfullt ansad och delvis rakad. Håret fortfarande mörkt... ;)

Vi får väl se (hoppas jag)!

Hon har ju ingen antydan till gråa hår på huvudet så det skulle ju vara lustigt om hon var helt grå..där.

Jag hoppas hon är smakfullt ansad. Hon är ju mån om sitt yttre.

Själv är jag förberedd om något skulle hända imorgon

När jag tänker sex-tankar kan jag bli osäker. Hur tillfredställer man en äldre kvinna? Jag menar hon har ju så mycket mer erfarenhet än vad jag har. Tänk om hon skulle tycka att jag var dålig!

Ojoj vad fantasin skenar!
  • Anonym (Jobbigt nu)
    theSwan skrev 2015-03-05 12:17:02 följande:

Hoppas det går bra idag!! Har ni piffat till er extra för varandra? Hoppas på att det händer ngt nu när hon ska skjutsa hem dig efter aw:n!

Jag är uppklädd till tänderna i min snyggaste outfit! Sexigt i Filippa K.

Hon är också snygg och tillfixad

Håller på att bygga upp stämningen inför kvällen! Ska också göra mitt yttersta för att hamna jämte henne på restaurangen! Tror nog hon också kommer försöka med det.

Kan idag bara inte bestämma om jag ska ha håret nedsläppt eller uppsatt?
  • Anonym (Jobbigt nu)
    helene 355 skrev 2015-03-05 14:20:28 följande:

bild? inget sunkigt menat men hur ser kläderna ut?

Hennes eller mina?
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk2 skrev 2015-03-05 22:26:39 följande:

Håller med och håller tummarna! ;)

Tjaaa.. En liten sammanfattning av kvällen då.

Stämningen byggdes upp mellan oss hela dagen och mot slutet av dagen kändes det bra!

På AW:n då.. Hamnade definitivt inte jämte henne vid bordet men dock i princip mitt emot. Vi fick ögonkontakt många gånger under middagen. Sensuella blickar som det gnistrade om. Jag gick och ställde mig jämte henne i baren och började diskutera viner (har gått utbildning till sommelier) och visade henne vilka alkoholfria alternativ hon skulle välja. Hon uppskattade verkligen min kunskap och vi pratade ett tag om detta. Hon ger mig sådan ögonkontakt att jag blir knäsvag. Även om vi satt en bit ifrån varandra vid middagen så kände jag hennes blickar. Och jag tittade, jag med. Det var som en lång katt och råtta-lek.

Vi åt gott på restaurangen och vi (jag) drack gott. Med måtta! Det visade sig att kollegan (som bor i samma område som jag) ångrat sig och skulle med. Därför fick vi bara kanske 3-5 min själva i bilen. Det hände väl inte jättemycket förutom att hon vid ett tillfälle lade sin hand på mitt lår och sa; tjejer som du ska inte gå ensamma på kvällen, jag kör dig hela vägen hem. När jag sade hejdå lade jag min hand och smekte henne längst med armen och tackade för skjutsen. Hon ryggade inte eller verkade känna sig obekväm på något sätt. Lägg märke till att hon inte skjutsade kollegan ända hem...

Vid ett tillfälle när vi pratade under kvällen så blinkade hon med ena ögat mot mig. Jag blev så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen (och tänd!!)

Jag tror fallet blev att hon var nykter. Hade hon fått några glas i sig hade det definitivt hänt något, det är jag övertygad om. Hon håller sig nära mig hela tiden..

När hon kollar på mig liksom kisar hon med ögonen och ler, eller är ögonen uppspärrade och då glor hon

verkligen.

Jag är så hemskt ledsen över att jag inte kunde ge er mer smaskig info om kvällen.

Jag har även märkt att hon favoriserar en annan yngre kollega (yngre än mig). Så jag börjar bli lite orolig....

Sorry vänner. Jag är väldigt ledsen!
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (jojo) skrev 2015-03-06 12:34:00 följande:

Ja exakt! Till och med så jag tror det blir lite konstigt om du inte gör det;)

Problemet är bara att vi bor långt ifrån varandra så man måste ordna skjuts även om man ska in till stan. Tänk om hon svarar nej eller tycker det blir konstigt att det bara är hon och jag..

Idag är första dagen då hon inte är lika snygg. Ser liksom lite äldre ut och det fick mig att känna lite tveksamhet..

Phu, vad jobbigt detta är!
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...