Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Jag tror i så fall att bådas partners måste tycka det är ok. Att komma undan med det på jobb kan bli svårare. Speciellt då hon är din chef. Skulle det uppdagas är det med största sannolikhet du som får gå fast å andra sidan, det är bra att byta jobb då och då! På så sätt är jag glad att vi är jämlika, vi har samma roll inom företaget.

Jag har aldrig varit med en kvinna tidigare! Har alltid endast attraherats av män. Jag skulle ärligt talat bli riktigt besviken om det visade sig att hon inte är intresserad. Jag fantiserar mycket om henne och tycker hon är så sexig och självsäker. Vi ska ha en ny aw om några veckor men hon bjöd halvt om halvt hem mig till sig så vi får se!

Längtar tills imorgon då jag får träffa henne

Vi MÅSTE uppdatera varandra om hur det går!

Du anar inte hur skönt det är att höra att du är i ungefär samma sits.

• Anonym (Jobbigt nu)

Ja! Ibland är alkoholen bra att ha även om den är svår att skylla på.

Jag har berättat för en vän som lever i en homosexuell relation. Hon tyckte det var hur kul som helst och tyckte jag skulle köra på!

Dock vet jag fortfarande inte vad hon vill. Önskar jag kunde läsa tankar!

Håller tummarna för oss

• Anonym (Jobbigt nu)

En till som är vaken och drömmer?

Oj.. Så klart önskar jag att hon känner samma som jag!

Ska kanske inte gå in på allt för snaskiga detaljer här på fl. Men:

Jag önskar att hon tar första steget och rent ut sagt bara tar mig med storm och kysser mig. Jag vill att hon ska röra vid min kropp och jag vill ta på/suga på hennes bröst och ta på hennes kropp. Jag har vissa grejer som det där med brösten och så som jag vill göra med henne. Annars vill jag mest att hon ska ta på mig. Jag vill dela säng med henne och bara ligga jämte henne inslingrad i hennes famn.

Jag vaknade nyss av att jag var genomsvettig. Hade en riktigt härlig dröm där jag drömde att jag var fastbunden och hon gjorde saker med mig.. Åh shit kan inte fatta att jag skriver detta på nätet..

Din tur!

Haha ska det fortsätta så här får vi nog skaffa varsin anonym mejladress och skriva där i stället!

• Anonym (Jobbigt nu)

Lust? Hur har det gått??

• Anonym (Jobbigt nu)

Tack så mycket för era svar!

Jag lovar att hålla er uppdaterade om vad som händer!

Jag kan säga att jag kommer inte att ta första steget. Det skulle jag aldrig våga. Jag kommer dock att visa mitt intresse på ett mer eller mindre uppenbart sätt.

Jag har svårt att tyda henne. Igår på jobbet höll jag på att bli galen. Varje gång jag frågar något rörande arbetet reser hon sig, går fram och ställer sig nära (väldigt nära) och lutar sig för att se på min dator vilket hon inte alls hade behövt för att svara på min fråga. Då vi arbetar som ekonomer så har vi ibland diskussioner om olika sätt att räkna ut och vid en sådan diskussion igår fick vi en ögonkontakt som gjorde att det ilade i hela min kropp. Intensivt men leende.

På lunchen sätter hon sig alltid jämte mig eller mittemot mig (vi är ca 10 st som arbetar där). Vi söker alltid varandras ögon. Och hon har de underbaraste vackraste blå ögon jag någonsin har sett.

Jag kan inte se att hon beter sig så mot någon annan kollega. Fast det kan ju vara så att hon bara genuint gillar mig som person, inget mer.

Vad ska man leta efter? Vilka tecken?

Fram tills jag får veta mer så har jag följande taktik; så snygg som möjligt på jobb med mycket tighta och urringade tröjor. Jag har en dålig ovana att bita mig i underläppen när jag pratar med henne och har läst att det är ett tecken på attraktion. Fullfölja ögonkontakterna och se tillbaka på henne med en intensiv blick.

Tips, råd och tillvägagångssätt mottages tacksamt!!!

Nu ska jag åka till arbetet och titta på min snygging hela dagen!

• Anonym (Jobbigt nu)

Kör lite dagens uppdatering.

Idag känns det betydligt kyligare. Nu har det i och för sig varit en stressig dag med fakturautskick.

Men, igår gjorde jag en sökning på nätet efter kroppsspråk vid attraktion för att kunna studera henne idag.

Slutsats av detta:

* I morse tvinnade hon håret runt fingret när vi pratade.

* När hon satt jämte mig var fötterna riktade mot mig.

* Jag ertappade henne med att kolla på mig "i smyg" vid lunchen.

* Hon hjälpte mig med en grej vid datorn och så sa jag något roligt och hon slog då till mig lite skämtsamt på armen.

* Jag pratade med en väninna i telefon och vi avslutar alltid med att säga puss. Hon frågade då om det var min sambo jag pratade med och jag svarade nej, det var en kompis. Då svarar hon lite surt; jahaja.

* Hon har velat ha hjälp med grejer på sin i-pad och kommit över till mitt skrivbord och lutat sig nära för att jag ska kunna visa.

* Vid ögonkontakt tycker jag att hennes pupiller blir större. Detta är dock svårt eftersom jag inte kan glo henne i ögonen hur länge som helst för att försöka se detta.

* Hon har återigen bjudit hem mig till sig för att kolla på hennes konstsamling som jag tidigare visat intresse för.

* Frågar jag henne något så reser hon sig alltid upp och antingen ställer sig jämte och kollar på min dator eller ställer sig vid sidan av mitt skrivbord. Vi sitter liksom två-tre meter från varandra så vi kan ju prata ändå.

* Vid fika och lunch så har hon suttit bredvid mig eller mittemot mig. Alltid involverad i det jag gör, även om jag pratar med en annan kollega.

* Hon ger mig alltid total uppmärksamhet.

* Hon sa idag att jag var söt.

Saker som inte känns bra:

* Hon har även pratat mycket med en annan kollega men ställer sig inte alls så som hon gör vid mig.

* Hon brukar alltid gå bakom mig till lunchrummet (en trappa upp) men idag gick hon långt senare än mig vid alla pauser.

*Hon blev mormor idag, det känns ju sådär.....

Jag är så osäker! Det är otroligt frustrerande att sitta i samma lilla rum dagarna i ända och se henne. Hon är så snygg, helt sjukt. Jag sitter och fantiserar om hur hon bara går fram och kysser mig och säger att detta har hon velat göra länge. Seriöst så går jag runt med ett konstant pirr i magen och är ständigt kåt på jobbet. Det är INTE kul.

Idag har jag verkligen försökt visa mitt intresse. Har hållit kvar ögonkontakten onödigt länge, skrattat och lett mycket och frågat massvis med grejer (även sådant som är uppenbart att jag kan). Omedvetet biter jag mig i läppen jämt och ständigt när hon är i min närhet.

Som sagt, idag fick jag en bad feeling av att jag nog bara inbillar mig allting.

Jag kan nog inte hålla mig länge till. Jag vill ha henne. Hela henne.

• Anonym (Jobbigt nu)

Just nu känns det inte alls som att hon är intresserad..Varför vet ja inte. 

En undran, vad i det som skrivits ovan tolkar ni att hon är intresserad av mej?

• Anonym (Jobbigt nu)

Ja, som sagt har jag min sambos godkännande. Han har läst tråden och är själv bisexuell. Vi har en öppen relation.

Jag gör uppdateringar dagligen. Idag har det inte hänt så jättemycket.

Jag var avvaktande mot henne på förmiddagen och sökte ingen kontakt alls.

Vid lunch bad jag en annan kollega som är utbildad massageterapeut att massera mina axlar medan kollegan var i samma rum. Såg till att njuta extra mycket. Min kollega såg inte glad ut och började sedan skoja med mig och slå/smeka mig på armen..

När hon frågar något så håller hon ögonkontakt så jäkla länge.

Angående hennes konstsamling så pratade hon om det idag och det mesta var nerpackat så det får vi ta längre fram.

I morgon ska vi ut och äta lunch tillsammans.

• Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk skrev 2015-02-04 18:33:12 följande:

Var rädd om dig själv nu. Vet inte varför du gör henne svartsjuk som du gör. Försök göra bra saker för henne istället. Tror mer på det. Risken finns ju att hon tror att du inte är intresserad av henne när du låter andra få ta på dig. Jag tror hon vill ta på dig lika mycket som du vill ta på henne. Varför inte gå fram till henne och massera hennes axlar vid lämpligt tillfälle. Håller tummarna för er och följer med spänning fortsättningen. :)

Ja, det är dumt.. Men eftersom ingenting händer ville jag bara se en reaktion. I morgon ska jag ta på henne. Är ledig på fredagar och ibland ger vi varandra en kram innan helgen, hoppas det blir en i morgon. Hon berättar mycket om sitt liv men nämner i princip aldrig mannen hon lever ihop med.

Ni anar inte hur gärna jag vill kunna läsa hennes tankar! För detta känns som en katt och råtta lek.

Det är också lite svårt att planera in en träff hemma hos någon med vin eftersom vi bor på landet båda två, helt utan kollektivtrafik.

Värsta tänkbara scenario vore i fall hon ser mig mer som en extrapotter. Hennes egen dotter är typ i min ålder. Det känns inte så kul.

Ni som läser (vilket jag uppskattar otroligt mycket!) kom med alla förslag ni har på hur jag kan gå vidare?!

Jag vill inte vara för uppenbar i fall hon inte alls känner som jag. Jag älskar mitt arbete och vill inte att det ska bli någon konstig stämning!

Tack <3
  • Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-02-04 20:33:04 följande:

Du får väl känna av stämningen. Kramas lite längre. Smeka lite på armen. Titta i ögonen.

känns allt bra så föreslå en liten vinkväll en fredag hemma hos ngn av er när dennes respektive är bortrest.

Eftersom ni bor så offside så blir det ju naturligt att man sover över.

Sen får vi hoppas att det ej blir så mkt sova

Tack!

Varje gång hon kollar på mig så som hon gör så känns det som att det glöder i mina ögon och jag blir rädd att hon ska se och tittar därför bort. Jag har verkligen försökt hålla kvar blicken men det går bara inte! Jag blir också nervös och fumlig i hennes närhet.

Det känns bara så fel att föreslå en vinkväll tillsammans med henne eftersom hon är så mycket äldre.. Det hade varit betydligt enklare om vi varit jämnåriga. Hade jag haft mer mod hade jag definitivt föreslagit det

Hur ska jag göra/bete mig i morgon?
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...