Inlägg från: Anonym (Nike) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nike)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Dökär) skrev 2015-03-06 22:44:30 följande:

Den här tråden är ju Guds gåva till mänskligheten. Väldigt underhållande, även om jag lider ordentligt för att du ska behöva känna såhär, TS. Jag vet att det kan vara riktigt svårt att veta hur man ska bära sig åt, men jag tvivlar starkt på att snuskiga sms är "the right way to go". Jag tror att beröring, visad uppskattning och blickar går längre. Och att du visar att du verkligen gillar det när hon tar på ditt lår.

Jag var på en fest för 5 år sedan och hamnade i säng med en supercharmig kille. Vi sågs lite mer, och det dröjde ju inte länge innan jag blev DÖKÄR i honom. Vi höll på fram och tillbaka under ett par månader, och jag var riktigt osäker på vad han ville. Jag mådde riktigt dåligt av det länge och tillslut så kände jag bara att nu har jag fan fått nog. Så jag stormade hem till honom och sa att "Jag är fan dökär i dig och det gör ont att inte veta vad du tycker, så nu vill inte jag träffa dig mer." (Kanske inte behöver säga att relationer inte är min starka sida smile2.gif ) och efter det blev det rätt tyst mellan oss. Han kunde ringa lite då och då på fyllan klockan 6 på morgonen och jag bara välkomnade de samtalen. Han kallade mig alltid "gumman". Blir helt knäsvag bara jag tänker på det.

Jag kom aldrig riktigt över honom och vi "talade väl ut" någon gång när vi sågs för lite mer än ett år sedan. Det visade sig att han var lika dökär som jag, men han visste inte hur han skulle hantera mig riktigt. Jag var ju riktigt dramatisk! Jag kommer för alltid att ångra att jag inte valde att testa turen med honom. 5 år senare och jag är fortfarande lika svag för honom. När jag tänker på honom så ifrågasätter jag verkligen mitt val av karl och framtid. Jag mår så dåligt när jag tänker på det. Usch vilket dåligt samvete jag får.

Poängen är att man aldrig kan få tillbaka förlorad tid. Försök vara övertydlig med hur du känner. Lägger hon handen på ditt lår så LE och titta på hennes läppar med kåthet i blicken. Ett riiiiktigt bra tips är att läsa Henrik Fexeus böcker (såg att någon annan gav dig ett tips om honom, men han är verkligen en räddare i nöden, läs ALLA böcker!) Hans böcker har genom åren lärt mig hur jag ska röra mig för att visa att jag är intresserad utan att behöva tala om det. Det är ju guld värt i delikata situationer som denna. Jag har lyckats bättre i mitt flörtade sen jag läste "Konsten att läsa tankar" (tror jag den heter). Det felar aldrig numera!

Kollegan är ju en person hon vill ligga med. Ingen hon vill ha ett "stadigt förhållande" ihop med! Det har hon ju redan med sin karl! Som jag fattar det så handlar detta helt enkelt om sex, och bara sex :) men jag kan ha fel och då är nog era tips bättre :)
  • Anonym (Nike)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-07 19:00:06 följande:

Efter några av svaren ovan blir jag ju ännu mer skraj att jag bara har inbillat mig allt. Därför känns det extra viktigt att gå långsamt framåt.

Ska kanske bara ägna nästa vecka åt att känna av stämningen och inte tänka så mycket på det.

Tror du har en bra idè där, även om många här( med mig inkluderad) så är det ju bara du som kan känna av den "riktiga" stämningen mellan er två. Så fortsätt på din magkänsla så kommer nog det här bli bra i slutändan :) men fortsätt väldigt gärna uppdatera ;)
  • Anonym (Nike)
    Anonym (Nike) skrev 2015-03-07 20:47:37 följande:
    Tror du har en bra idè där, även om många här( med mig inkluderad) så är det ju bara du som kan känna av den "riktiga" stämningen mellan er två. Så fortsätt på din magkänsla så kommer nog det här bli bra i slutändan :) men fortsätt väldigt gärna uppdatera ;)
    *även om många här vill att du ska stressa fram något.
  • Anonym (Nike)

Hoppas det funkar bättre idag :)

• Anonym (Nike)

Hoppas även denna dag känts bra :)

• Anonym (Nike)
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-13 21:33:59 följande:
    Nä, precis. Bara att ignorera och anmäla.

Nike, min vän, vad ska jag göra?

Ikväll är jag hemma själv och har börjat tänka på henne igen. Det är som en bergochdalbana!
    Jadu, hade det varit jag hade jag nog bjudit in till vinkväll, eller något dylikt. Någon slags aktivitet där ni ses på tu man hand och inget/ingen kan störa er. Känn efter och se vad du vill. Vill du mer med henne så "go for it" annars bara va vän med henne :) men just att ses bara ni kan säkert ge dig lite hjälp att se vad det är du vill :)
  • Anonym (Nike)

Hur går det för dig TS? :)

• Anonym (Nike)

Nu blev det spännande igen :D

• Anonym (Nike)

Vad trist :( man är ju verkligen nyfiken måste jag säga :/

• Anonym (Nike)
    Anonym (neeeej) skrev 2015-03-23 23:56:57 följande:

Hej ts! Jag är ett stort fan av dig och ditt "liv" (Hehe). Nej men som så många andra så har jag följt denna tråden så intensivt, det är så spännande men jag vet inte, antar att det är för hur du skriver och just den här situationen. Det är som att läsa en bok och man försöker läsa sakta när man inser att det bara är några sidor kvar och man VET att det inte finns någon fortsättning på boken och önskar att det typ aldrig tog slut. exakt samma känsla har man när man läser den här tråden.

Så snälla snälla , UPPDATERA! VI och DU har ju väntat på det här , och nu vill du inte ens dela med dig , sån besvikelse (men jag förstår ju, synd att folk alltid ska förstöra) men jag tycker ändå att låt de inte vinna.

Jag skulle kunna hoppa från ett berg tyyyyyp haha! Så nyfiken!!!! Kom igen??! :)

Puss

Exakt så känner jag med :))
  • Anonym (Nike)
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 11:26:33 följande:

vilka dagar på jobbet! Helt underbart!

Vi har myst lite i smyg. Det är så spännande!

Nu får du allt utveckla ditt inlägg här :) ;)
  • Anonym (Nike)
    Anonym (Go for it) skrev 2015-03-26 08:12:15 följande:

Tror att jag (tillsammans med alla er andra! ) fått bort alla idiotiska kommentarer nu :)

Väntar otåligt på uppdatering men respekterar att det är upp till dig om du vill skriva något eller inte... Men jag vill i alla fall gärna läsa Solig

Jag med :D
  • Anonym (Nike)
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-27 15:54:53 följande:

Men vad trevligt att "doktorn" fortsätter att läsa trots att han stör sig så mycket. Då ska du få en riktigt smaskig detaljerad beskrivning av mig och den äldre kvinnan. Så har du något att fundera på heeeela helgen!

Skämt åsido, jag uppdaterar för mina underbara trogna läsare.

Det började med att hon skickade ett sms och undrade om vi kunde ta ett glas vin efter jobbet. Jag svarade att det vore mycket trevligt och att jag skulle höra med min sambo om han kunde hämta mig. Hon svarar då att vi kan ta taxi hem, hon bjuder.

Efter jobbet gick vi till ett tapasställe och åt lite och drack lite. Pratade om allt möjligt och skrattade mycket. Hon började sedan med sina komplimanger och till slut stoppade jag henne och sa: det här med att du överöser mig med komplimanger, vad betyder det, hur ska jag tolka det? Hon svarade att hon menar det hon säger och att hon tycker jag är söt/snygg mm. Då sa jag att det blir svårt för mig att tolka, speciellt eftersom jag har medgett att jag är attraherad av dig. Hon säger då ja, jag är väldigt attraherad av dig också. Detta är FÖRSTA gången jag har sett henne nervös. Hon kollade ner i händerna och jag såg hur nervös hon var. När hon sedan tittade på mig så frågade jag om hon var villig att göra något åt våra känslor eller om hon ville att det skulle stanna här. Hon sa då att hon funderat mycket på hur det skulle kännas att vara med mig. Jag sa att jag funderat mycket på det också. Berättade här att jag och min sambo har ett öppet förhållande och att jag berättat allt om mina känslor för honom.

Hon tog då min hand och sa att hon ville att vi skulle gå vidare med våra tankar men att allt detta är nytt för henne (och för mig). Vi satt och höll handen ett tag och kollade på varandra. Sedan kramades vi lite. Vi bestämde oss för att gå till ett annat ställe. På vägen dit drog hon in mig mellan två hus och kysste mig. Det var en helt underbar kyss!

Spänningen mellan oss är helt enorm.

Vi satt en stund på det andra stället och lyckades hitta ett undanskymt bås där vi kunde sitta och mysa. Tog sedan taxi hem.

Resten av veckan på jobbet har vi kysst varandra i smyg, tafsat lite på varandra och skickat lite inte helt oskyldiga sms.

Jag har berättat allt för min pojkvän och han tycker detta är jätteskoj! Eftersom jag var rejält tänd när jag kom hem hade vi underbart sex!

Något jag har missat? Något mer ni vill veta? smile1.gif

Nu låter du så där glad igen som du gjorde i början av den här tråden :) härlig läsning måste jag erkänna ;)
  • Anonym (Nike)

TS, strunta i alla muppar som skriver här :) vi är fler glada och öppensinnade människor som följer den här tråden än alla dessa troll. Förstår om det känns motigt att skriva när dessa individer infekterar denna underbara tråd! Men som sagt, bara ignorera fullt ut, även om det är svårt!

• Anonym (Nike)

Jag vill också vara med om det ska startas en sluten grupp :D

• Anonym (Nike)

Är det någon som blivit beviljad i gruppen än?

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...