Inlägg från: Anonym (Trådstartaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trådstartaren)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Liselott) skrev 2015-03-25 14:18:12 följande:

Hur gamla är ni?

Jag är 30 och hon är snart 60...
  • Anonym (Trådstartaren)
    Anonym (A) skrev 2015-03-25 15:28:33 följande:

Vad menar du?

TS har ju skrivit allt från att hon är förälskad i kollegan till att hon haft sex offentligt med henne.

När hon skrev att hon skulle ta den äldre damen på brösten och att hon fingerpullat henne så fick jag nog av den här tråden.

TS verkar vara pervers.

Jag hoppas du tar ditt förnuft till fånga (det lilla du har kvar) och lämnar den här tråden nu.

Ingen är intresserad av det du har att säga.

Konstigt också att du inte hade några synpunkter när jag valde att inte skriva någon uppdatering, då borde du ju vara glad och nöjd över att slippa höra. Men nej, inte ett ljud. Det måste vara så frustrerande för dig att känna dig tvungen att läsa, och dessutom skriva, i en tråd som du äcklas så mycket av.

Dessutom KAN man inte ha något liv när man hela tiden måste skapa nya konton, och även olika epost, för att kunna kommentera under olika nicknames. Tragiskt.

Jag tycker du ska försöka ta tag i ditt liv. Ett arbete borde vara rätt väg.

Jag vet inte vem som tvingar dig att läsa tråden.

Ingen blir gladare än vi om du struntar i att läsa och kommentera.

Jag är väl medveten om att jag kommer sprida mer gödsel på gödselstacken med detta inlägg men jag måste skriva vad jag tycker.

Nu när jag har gjort det får du mer än gärna fortsätta med dina patetiska inlägg för jag kommer inte läsa dem. Kommer också anmäla alla dina inlägg.
  • Anonym (Trådstartaren)

Blev lite stressigt igår kväll! Uppdaterar ikväll. LOVAR!

• Anonym (Trådstartaren)

Anledningen till att jag inte uppdaterat är för att jag är sjuk och har feber.

Har dock ändå varit på jobbet vilket resulterat i att jag varit helt slut på kvällarna. Ikväll har jag sovit precis hela kvällen och vaknade precis.

Kommer sjukskriva mig imorgon och när jag är pigg nog skriva en lång utförlig uppdatering.

Ledsen att det har dröjt men alla kan vi bli sjuka!

• Anonym (Trådstartaren)

Men vad trevligt att "doktorn" fortsätter att läsa trots att han stör sig så mycket. Då ska du få en riktigt smaskig detaljerad beskrivning av mig och den äldre kvinnan. Så har du något att fundera på heeeela helgen!

Skämt åsido, jag uppdaterar för mina underbara trogna läsare.

Det började med att hon skickade ett sms och undrade om vi kunde ta ett glas vin efter jobbet. Jag svarade att det vore mycket trevligt och att jag skulle höra med min sambo om han kunde hämta mig. Hon svarar då att vi kan ta taxi hem, hon bjuder.

Efter jobbet gick vi till ett tapasställe och åt lite och drack lite. Pratade om allt möjligt och skrattade mycket. Hon började sedan med sina komplimanger och till slut stoppade jag henne och sa: det här med att du överöser mig med komplimanger, vad betyder det, hur ska jag tolka det? Hon svarade att hon menar det hon säger och att hon tycker jag är söt/snygg mm. Då sa jag att det blir svårt för mig att tolka, speciellt eftersom jag har medgett att jag är attraherad av dig. Hon säger då ja, jag är väldigt attraherad av dig också. Detta är FÖRSTA gången jag har sett henne nervös. Hon kollade ner i händerna och jag såg hur nervös hon var. När hon sedan tittade på mig så frågade jag om hon var villig att göra något åt våra känslor eller om hon ville att det skulle stanna här. Hon sa då att hon funderat mycket på hur det skulle kännas att vara med mig. Jag sa att jag funderat mycket på det också. Berättade här att jag och min sambo har ett öppet förhållande och att jag berättat allt om mina känslor för honom.

Hon tog då min hand och sa att hon ville att vi skulle gå vidare med våra tankar men att allt detta är nytt för henne (och för mig). Vi satt och höll handen ett tag och kollade på varandra. Sedan kramades vi lite. Vi bestämde oss för att gå till ett annat ställe. På vägen dit drog hon in mig mellan två hus och kysste mig. Det var en helt underbar kyss!

Spänningen mellan oss är helt enorm.

Vi satt en stund på det andra stället och lyckades hitta ett undanskymt bås där vi kunde sitta och mysa. Tog sedan taxi hem.

Resten av veckan på jobbet har vi kysst varandra i smyg, tafsat lite på varandra och skickat lite inte helt oskyldiga sms.

Jag har berättat allt för min pojkvän och han tycker detta är jätteskoj! Eftersom jag var rejält tänd när jag kom hem hade vi underbart sex!

Något jag har missat? Något mer ni vill veta?

• Anonym (Trådstartaren)

Hennes man har varit bortrest hela veckan och kommer hem imorgon. Hon ska berätta vad som har hänt och se hur han tar det. Skulle det visa sig att han är helt anti så lägger vi ner. Det är båda överens om! Så det är ju lite oroligt just nu..

• Anonym (Trådstartaren)

Jag har fått nog nu.

Att folk anmäler mina inlägg och skriver saker i "mitt" nickname har fått konsekvenser och jag känner inte längre mig minsta taggad på att skriva mer.

Helt ok att ifrågasätta och så, det gör jag själv också.

Vi har pratat och hennes man är helt med på noterna, så länge vi sköter det snyggt. Har ju inte kunnat uppdatera innan eftersom mitt konto var spärrat pga anmälning.

Sista uppdateringen från mig.

Tack alla trogna och stöttande läsare! Ni har varit guld värda.

Till er andra.... Nej, jag har inget att säga er.

Kram, den riktiga trådstartaren

• Anonym (Trådstartaren)

Jag vet inte hur man gör en sluten grupp..

Men finns det så är det ett alternativ. Vill gärna fortsätta dela med mig.

• Anonym (Trådstartaren)
    Gaskarl skrev 2015-03-29 14:09:16 följande:

Förresten.

Har hon läst din tråd?

Nej, det har hon inte.. Kommer inte att göra det heller :-P

Hon vet inte ens vad familjeliv är.
  • Anonym (Trådstartaren)

Kanon ÄngDal! Då ska jag ordna det! Tack!!

• Anonym (Trådstartaren)

Jag fick inte rätsida på det igår. Tar tag i det ikväll efter jobbet!

De som har läst men inte kommenterat är självklart också välkomna.

• Anonym (Trådstartaren)

NU är alla som skickat med i nya tråden! 

Kommer fortsätta uppdatera där hädanefter!

Vi ses där <3

• Anonym (Trådstartaren)

Jag lägger till fler i gruppen imorgon. Har 30 mils bilresa framför mig och kommer inte åt att lägga till via mobilen. Har ingen sådan där smartphone..

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...