Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...
Den här tråden är ju Guds gåva till mänskligheten. Väldigt underhållande, även om jag lider ordentligt för att du ska behöva känna såhär, TS. Jag vet att det kan vara riktigt svårt att veta hur man ska bära sig åt, men jag tvivlar starkt på att snuskiga sms är "the right way to go". Jag tror att beröring, visad uppskattning och blickar går längre. Och att du visar att du verkligen gillar det när hon tar på ditt lår.
Jag var på en fest för 5 år sedan och hamnade i säng med en supercharmig kille. Vi sågs lite mer, och det dröjde ju inte länge innan jag blev DÖKÄR i honom. Vi höll på fram och tillbaka under ett par månader, och jag var riktigt osäker på vad han ville. Jag mådde riktigt dåligt av det länge och tillslut så kände jag bara att nu har jag fan fått nog. Så jag stormade hem till honom och sa att "Jag är fan dökär i dig och det gör ont att inte veta vad du tycker, så nu vill inte jag träffa dig mer." (Kanske inte behöver säga att relationer inte är min starka sida ) och efter det blev det rätt tyst mellan oss. Han kunde ringa lite då och då på fyllan klockan 6 på morgonen och jag bara välkomnade de samtalen. Han kallade mig alltid "gumman". Blir helt knäsvag bara jag tänker på det.
Jag kom aldrig riktigt över honom och vi "talade väl ut" någon gång när vi sågs för lite mer än ett år sedan. Det visade sig att han var lika dökär som jag, men han visste inte hur han skulle hantera mig riktigt. Jag var ju riktigt dramatisk! Jag kommer för alltid att ångra att jag inte valde att testa turen med honom. 5 år senare och jag är fortfarande lika svag för honom. När jag tänker på honom så ifrågasätter jag verkligen mitt val av karl och framtid. Jag mår så dåligt när jag tänker på det. Usch vilket dåligt samvete jag får.
Poängen är att man aldrig kan få tillbaka förlorad tid. Försök vara övertydlig med hur du känner. Lägger hon handen på ditt lår så LE och titta på hennes läppar med kåthet i blicken. Ett riiiiktigt bra tips är att läsa Henrik Fexeus böcker (såg att någon annan gav dig ett tips om honom, men han är verkligen en räddare i nöden, läs ALLA böcker!) Hans böcker har genom åren lärt mig hur jag ska röra mig för att visa att jag är intresserad utan att behöva tala om det. Det är ju guld värt i delikata situationer som denna. Jag har lyckats bättre i mitt flörtade sen jag läste "Konsten att läsa tankar" (tror jag den heter). Det felar aldrig numera!