• Trunk

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Du får väl prata om en "kompis" som har ett dilemma. Hon har ingen bi erfarenhet och känner sig galet attraherad av en kvinna på sitt jobb... ja du fattar. Fråga hur du skulle göra för att visa henne att du är intresserad om det vore du som kände så för henne. Tydligare än så kan du inte göra det. Samtidigt ger det dig möjlighet att backa om hon slår bakut. :)

Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-11 11:16:07 följande:

I morse vid fikat sa hon att hon hade drömt om mig i natt. Jag svarade och sa att jag ofta drömmer om henne. Oftast dagdrömmar då jag är attraherad av henne. Hon log och rodnade sedan kom det massa folk. Har inte träffats mer sedan dess.

Känns så skönt att ha det sagt! Nu får vi se hur det blir framöver!!

Åh va spännande! Bra gjort av dig! Känner mig stolt över dig på något konstigt sätt. Tack för att du berättar! Håller tummarna för att allt går vägen nu! Kram
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-11 16:29:42 följande:

Skummaste någonsin. Vi har inte sagt ett ord om det under eftermiddagen. Nu är det bara en konstig stämning..

Känns väl som att hon borde sagt något om hon också är attraherad av mig?

Har en konstig känsla. En blandning av ångest och lättnad..

Jag tror du får ge henne lite tid. Nu vet hon vad du känner. Hade det varit så att hon inte kände något så tror jag hon hade sagt det till dig. Hon kanske känner att hon vill snacka med sin man innan hon törs säga något till dig? Men tänk på konferensen ;) så bra att du sa det! :)
    Nyfiken
  • Trunk

Du får säga det igen! :) frågas vad hon drömde härom natten. Eller berätta att du drömt att ni kysstes eller nått. ;)

Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-16 21:32:18 följande:

[quote=74868614][quote-nick]ÄngDal skrev 2015-02-16 19:59:48 följande:[/quote-nick]Spännande relation du och din kille har, härligt att ni kan ha det så. Och bägge är bisexuella, vilket gör det än mer pikant och underbart 

Det vore väl inte alls dumt att gå på 50 shades of Grey och sedan sitt bredvid henne. Tänk på vad händer kan göra och hitta i mörkret...och viskningar...

Många blir nog upphetsade av filmen - inte minst kvinnor har man förstått - men samtidigt är den inte nåt bra exempel på BDSM, snarare tvärtom (Grey går över alla gränser på felaktigt sätt, vid många tillfällen).

Men sexscenerna ska ju vara heta så det kan kanske bli lite pirrigt i biomörkret i alla fall 

Ser du bara till att hon vet att du är bisexuell och lever i en öppen relation och kanske påminner henne om vad du dagdrömmer om borde det kanske göra susen.

Jag håller verkligen tummarna för dig.[/quot]

Jag var verkligen skraj när jag först skrev om detta på FL. Trodde folk skulle vara dömande men ack så fel jag hade! Vilka människor det finns och vilket stöd ni är! <3

Åh, du anar inte vilka fantasier som har dykt upp i och med bion. Skulle bli överlycklig om jag så bara får hålla hennes hand. Jag önskar så att ni kunde få se en bild så ni förstår hur vacker denna kvinna är.

Jag vågar inte riktigt öppna mig mer för jag vill inte gå på för hårt. Men om rätt tillfälle dyker upp så ska jag berätta det!

Jag vet att det gäller att ha lite is i magen och det är jag sämst på. När jag vill ha något vill jag ha det nu.

Tills dess att det händer något spännande (om det nu gör det) får ni stå ut med dagliga uppdateringar för jag måste skriva av mig..

Jag längtar efter dina uppdateringar! Jag är så nyfiken och tacksam att jag får vara med på din resa. Kram
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-16 22:34:51 följande:

Då lovar jag att uppdatera!

La upp en grej på Facebook innan som jag var 100 på att hon skulle gilla eller kommentera, men nej. Inte ett ljud. Haha shit va nojig jag är!

Tänkte innan på om hon är aktiv på FL eller har gjort någon Googlesökning och hamnat här och läst. Det hade varit JOBBIGT!

Tror ni det är många 50+ som hänger här? Hoppas inte.. Haha

Ha ha! Jag är 50+ hoppas det är okey ändå? Jag jobbar inte på ekonomiavdelningen och jag skvallrar inte! :)
    Nyfiken
  • Trunk

Nä hon är nog inte här... sa du att hon var sambo? Hmm jag är särbo med en väldigt vacker kvinna i den åldern... hon har ett jobb som det du beskriver. Om det nu skulle vara min kvinna så har du min tillåtelse att gå vidare med det här. Jag tror hon kan behöva få en upplevelse som dig! ;)

Nyfiken
  • Trunk

Nä hon är nog inte här... sa du att hon var sambo? Hmm jag är särbo med en väldigt vacker kvinna i den åldern... hon har ett jobb som det du beskriver. Om det nu skulle vara min kvinna så har du min tillåtelse att gå vidare med det här. Jag tror hon kan behöva få en upplevelse som dig! ;)

Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-17 10:59:40 följande:

Men shiiiiieeet vad man kan ignorera idag då. Har typ inte sagt ett ord till varandra. Hade radion på innan och då kom låten "girls". Jag höll på att avlida. "I see pictures in My head of my head between her legs". Jo tack!!

Skrattade lite för mig själv

Idag är hon också skitsnygg. Så fin när hon har håret utsläppt.

Jag hoppas du säger det till henne . :)
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-17 12:47:36 följande:

Haha att hon är fin med håret utsläppt eller "I got pictures in my head of my head between her legs"??

Tror i så fall det första är ett bättre alternativ!

Du är ju en smart tjej! ;)
    Nyfiken
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...