• Trunk

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-17 20:21:39 följande:

Hihi nä det är nog inte hon.. Hennes sambo är lite av en halvkändis. Och de bor i allra högsta grad ihop. I typ ett slott.. Men det känns skönt att veta att jag hade haft din tillåtelse om det var hon

Jag har nog aldrig sett en snyggare och vackrare kvinna än henne. Hon har sådan utstrålning också. Hennes ögon glittrar liksom.

Ha ha! Så du vet att jag inte är en "halvkändis" då? ;)

Nej det är jag inte... Men hon låter så underbar ungefär som min då och ja du skulle mer än gärna få ta hennes "oskuld" om du vill! ;)
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (LA) skrev 2015-03-08 17:20:52 följande:

Det är tydligt att Ts har för avsikt att vara otrogen! Jag tycker verkligen inte att någon ska uppmuntra detta utan tysta ner henne istället!

Hur vore det om du läste tråden innan du skriver något sånt här? Hennes pojkvän uppmuntrar henne! Så läs innan du dömer!
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (LA) skrev 2015-03-08 17:42:01 följande:
    Vi vet inte om det stämmer! Man kan ana att det inte gör det med tanke på vad som skrivits.
    Men skärp dig! Detta är den mest äkta tråd jag följt! Livet är så här... Även om TS pojkvän skrev här att det stämmer så skulle väl du som väljer att misstro allt och alla inte tro det.
    Nyfiken
  • Trunk

Anonyma fega skitar bryr vi oss inte om. Förstår inte varför ni vill förstöra denna tråd? Lägg ner nu!

Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-22 16:28:12 följande:

Hon skickade ett sms innan och undrade om vi kunde ses efter jobbet i morgon och ta ett glas vin och prata lite. Svarade givetvis JA!

Nu håller vi tummarna

Ja va kul! :) Håller alla tummar jag har! Go for it! :)
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-22 16:28:12 följande:

Hon skickade ett sms innan och undrade om vi kunde ses efter jobbet i morgon och ta ett glas vin och prata lite. Svarade givetvis JA!

Nu håller vi tummarna

Ja va kul! :) Håller alla tummar jag har! Go for it! :)
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (neeeej) skrev 2015-03-23 23:56:57 följande:

Hej ts! Jag är ett stort fan av dig och ditt "liv" (Hehe). Nej men som så många andra så har jag följt denna tråden så intensivt, det är så spännande men jag vet inte, antar att det är för hur du skriver och just den här situationen. Det är som att läsa en bok och man försöker läsa sakta när man inser att det bara är några sidor kvar och man VET att det inte finns någon fortsättning på boken och önskar att det typ aldrig tog slut. exakt samma känsla har man när man läser den här tråden.

Så snälla snälla , UPPDATERA! VI och DU har ju väntat på det här , och nu vill du inte ens dela med dig , sån besvikelse (men jag förstår ju, synd att folk alltid ska förstöra) men jag tycker ändå att låt de inte vinna.

Jag skulle kunna hoppa från ett berg tyyyyyp haha! Så nyfiken!!!! Kom igen??! :)

Puss

Jag kan bara hålla med ovanstående och har följt dig sedan start. Det du skriver är istort sett enda orsaken till att jag hänger här på FL. Så jag ber dig låt inte oss seriösa behöva lida. Den personen som försökte härma dig är på en treåring nivå i allt. Du skriver helt magiskt. Förstår dig men hoppas. Kram
    Nyfiken
  • Trunk

Till Humor och övriga sabbare . .. gå ut till sandlådan för här är ni inte önskvärda.

Ts bry dig inte är du snäll. ????

Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 13:06:16 följande:

Jag uppdaterar mer ikväll.

Kan säga att relationen har utvecklats på ett mycket positivt sätt.

Vi är helt på det klara med att vi båda är mycket attraherade av varandra. Osäkerhet råder kring hur långt vi är beredda att gå.

Och ja, vi har kysst varandra!

Jag är otroligt glad för er skull! Wow så jag längtat efter detta. Om du inte vill berätta mer här så skulle jag uppskatta ett pm otroligt mycket. Är så ledsen för idioten som tramsar sig här i tråden. Men tror bästa medicin är att helt enkelt strunta i honom. Snälla berätta mer om vad som hände. ????
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-26 22:53:17 följande:

Anledningen till att jag inte uppdaterat är för att jag är sjuk och har feber.

Har dock ändå varit på jobbet vilket resulterat i att jag varit helt slut på kvällarna. Ikväll har jag sovit precis hela kvällen och vaknade precis.

Kommer sjukskriva mig imorgon och när jag är pigg nog skriva en lång utförlig uppdatering.

Ledsen att det har dröjt men alla kan vi bli sjuka!

Hoppas du ska känna dig lite bättre idag. För jag är väldigt nyfiken på hur det gick för er. Är så ledsen att det finns idioter som vill förstöra för oss andra.

ser fram emot att få läsa. ????
    Nyfiken
  • Trunk

Jag har anmält doktorn nu. Det måste få bli ett slut på denna sjuka persons förstörande.

Nyfiken
  • Trunk

Tack för att du delat med dig till oss. Du får gärna höra av dig om du vill. Jag har full förståelse för att du lägger ner. En sluten grupp kanske? Då kan du själv stänga av de som förstör. Jag har verkligen gillat att följa er. Kram och lycka till. ????

Nyfiken
  • Trunk

Hej TS ja du vet att jag stöttat dig hela vägen och kommer att fortsätta med det! Tyvärr funkar inte den länken... Hoppas jag får vara med för det vill jag väldigt gärna. :)

Nyfiken
  • Trunk
    ÄngDal skrev 2015-03-29 21:37:55 följande:
    Den här kanske fungerar:
    www.familjeliv.se/forum/group/123764

Eller gå till grupper, jag antar att det är den som heter
    Relationen med den äldre kollegan
    Skrattande
    Japp jag la in en ansökan där. :) Hoppas det är rätt!
    Nyfiken
  • Trunk
    Anonym (neeeej) skrev 2015-03-29 22:47:20 följande:

Asså vad ska man skriva på beskrivningen? Står att alla medlemmar kommer se..Det är typ de som oroar mig..Elle vet inte, vill ju va anonym.

Du behöver inte skriva något i beskrivningen... Fast om TS ska veta att det är du så bör du skriva ditt namn du använder här. Sedan är det bara de som får bli medlemmar som kan se dig. Jag tror inte TS släpper in vem som helst. :)
    Nyfiken
  • Trunk

Ha ha jag missade ju att fylla i min ansökan ju... hoppas du vill godkänna mig TS. Jag har följt dig sedan ditt första inlägg. :)

Nyfiken
  • Trunk
    ÄngDal skrev 2015-03-29 21:37:55 följande:
    Den här kanske fungerar:
    www.familjeliv.se/forum/group/123764

Eller gå till grupper, jag antar att det är den som heter
    Relationen med den äldre kollegan
    Skrattande
    Klicka på länken  ovan och be om att få gå med i gruppen.
    Nyfiken
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...