• ÄngDal

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Samma sits) skrev 2015-02-24 13:27:48 följande:

Åh vad jobbigt! Ver precis hur frustrerad du känner dig. Skulle du inte kunna skicka ett sms och säga att du precis var på jobbet och hade hade hoppats på att träffa henne en stund, men att det var tråkigt att hon inte var där... Eller något sådant. Du kan ju hitta på att du kände dig lite nere och hade behövt ett uppiggande leende från henne. Sen kanske hon skriver och undrar varför du är nere och då blir det ännu mer sms-kontakt!

Mycket bra! Gör så, TS :)
  • ÄngDal
    Anonym ((jobbigt nu)) skrev 2015-02-26 19:45:23 följande:
    Jag erkänner, jag är ett eländigt troll... Inget av det jag sagt är sant
    Du vet att det syns att du inte är TS men att du försöker härma hennes nick... {#emotions_dlg.djavulsk}
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-28 22:07:54 följande:

Vet inte om det är för att det är lördag kväll men jag fick ett sms tidigare där hon skrev att hon saknat mig på jobbet och ser fram emot nästa vecka då vi ses.. glad blev jag i alla fall.

Jag hoppas att det blir en bra vecka. Och jag ser fram mot AW:n och vad som ska hända då... Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-28 22:07:54 följande:

Vet inte om det är för att det är lördag kväll men jag fick ett sms tidigare där hon skrev att hon saknat mig på jobbet och ser fram emot nästa vecka då vi ses.. glad blev jag i alla fall.

Jag hoppas att det blir en bra vecka. Och jag ser fram mot AW:n och vad som ska hända då... Oskyldig{#emotions_dlg.djavulsk}
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-01 11:41:39 följande:

Ja! Jag skrev: jag har saknat dig med! Ser också fram emot veckan och ser fram emot AW på torsdag

Att ni skriver sms till varandra en lördagskväll om att ni saknar varandra och längtar tills ni ska träffas igen är väl ett bevis så gott som något på att ni bägge hyser starka känslor för varandra...

...jag kan ju säga att jag inte skriver så till någon på jobbet, vare sig man eller kvinna... ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-01 21:33:06 följande:
    Jo, fast vi jobbar ju väldigt nära varandra. Vi har ju under åren blivit ganska nära vänner. Jag kan dock inte säga när vänskapen gick över till attraktion från min sida. Vi har under ganska lång tid skickat sms till varandra. Dock har det under senaste tiden ökat med flörtsmileys och hjärtan..

Jag är bara glad över att få träffa henne imorgon! Längtar!
    Härligt...och jag - och många med mig - längtar efter dina uppdateringar...! Glad
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 22:12:37 följande:
    Tack för din kommentar!

Min sambo läser tråden och har frågat om jag är kär i henne. Jag svarar er på samma sätt som jag svarat honom. Jag är jättetänd på den här kvinnan, som ni redan förstått. Nej, jag är inte kär men ovissheten gör att jag tänker mycket på henne och vad som kan hända. Ovissheten och osäkerheten gör att spänningen tätnar och därför ökar tankarna på henne. Skulle jag behöva välja mellan ett liv tillsammans med min sambo och henne är valet självklart. Min sambo. Detta eftersom han är min själsfrände och definitiva livspartner! Sidospår kan vem som helst komma över ocj då anser både jag och min partner att det är bättre om båda vet om rådande situation.

Om jag säger såhär; om min partner inte är orolig, borde ni inte heller vara det.
    Jag gillar att ni har en så väldigt öppen och ärlig kommunikation mellan er, ni verkar ha ett väldigt bra förhållande. Det gör den här tråden ännu vackrare och mer spännande att följa, tycker jag.

Jag förstår att det är spänningen, kåtheten, som gör att du inte kan sluta att tänka på henne. Du vill ju ha henne helt enkelt.

Oavsett om det rör sig om bara sexuella känslor eller även någon slags förälskelse mellan er så är i alla fall jag av den tron att de flesta av oss kan älska flera personer samtidigt och vissa lever ju till och med i polyrelationer med flera kärleksförhållanden.

Det härliga är ju att kunna bejaka sina känslor, att tillåta sig själv att kunna leva ut dem om detta är möjligt. Är man i ett "vanligt" förhållande är detta inte lätt men lever man i ett öppet förhållande kan man ju fokusera på att försöka uppleva nya möten med olika människor och hedonistiskt njuta på olika sätt.

Jag hoppas verkligen, verkligen att förlösningen snart kommer. Att du ska få din kvinna i säng snart...! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 22:12:37 följande:
    Tack för din kommentar!

Min sambo läser tråden och har frågat om jag är kär i henne. Jag svarar er på samma sätt som jag svarat honom. Jag är jättetänd på den här kvinnan, som ni redan förstått. Nej, jag är inte kär men ovissheten gör att jag tänker mycket på henne och vad som kan hända. Ovissheten och osäkerheten gör att spänningen tätnar och därför ökar tankarna på henne. Skulle jag behöva välja mellan ett liv tillsammans med min sambo och henne är valet självklart. Min sambo. Detta eftersom han är min själsfrände och definitiva livspartner! Sidospår kan vem som helst komma över ocj då anser både jag och min partner att det är bättre om båda vet om rådande situation.

Om jag säger såhär; om min partner inte är orolig, borde ni inte heller vara det.
    Jag gillar att ni har en så väldigt öppen och ärlig kommunikation mellan er, ni verkar ha ett väldigt bra förhållande. Det gör den här tråden ännu vackrare och mer spännande att följa, tycker jag.

Jag förstår att det är spänningen, kåtheten, som gör att du inte kan sluta att tänka på henne. Du vill ju ha henne helt enkelt.

Oavsett om det rör sig om bara sexuella känslor eller även någon slags förälskelse mellan er så är i alla fall jag av den tron att de flesta av oss kan älska flera personer samtidigt och vissa lever ju till och med i polyrelationer med flera kärleksförhållanden.

Det härliga är ju att kunna bejaka sina känslor, att tillåta sig själv att kunna leva ut dem om detta är möjligt. Är man i ett "vanligt" förhållande är detta inte lätt men lever man i ett öppet förhållande kan man ju fokusera på att försöka uppleva nya möten med olika människor och hedonistiskt njuta på olika sätt.

Jag hoppas verkligen, verkligen att förlösningen snart kommer. Att du ska få din kvinna i säng snart...! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-04 17:46:52 följande:

Jag började fundera när jag drömde mig bort i duschen tidigare. Kom att tänka på min första dag på jobbet och första gången jag träffade min kollega. Vill minnas att jag redan då kände någonting men jag visste nog inte var det var och lade därför inget fokus på det. måste ha varit någon dragningskraft redan vid första ögonkastet.

Hon skickade sms innan, erbjöd sig att skjutsa hem mig imorgon så jag kunde dricka. Tackade såklart ja! Får hålla mig måttlig så jag inte gör något olämpligt. Hoppas det underlättar med alkohol i en av våra kroppar!

Nu har jag byggt upp ett fantasiscenario i min hjärna och önsketänkande om hur morgondagen ska arta sig. Jag vill bygga upp en stämning på AW med blickar som inte kan slitas, sitta nära, fysisk "oskyldig" kontakt och leenden. Det ska slå blixtar mellan oss. I bilen hem vill jag att hon ska fråga mig gällande att jag sa att jag är attraherad av henne. Jag ska då svara att hon är den snyggaste kvinna jag någonsin sett och att jag är otroligt tänd på henne. Hon ska då säga att hon känner detsamma, stanna bilen och kasta sig över mig och vi ska sedan hångla loss och smeka varandra. Jag ska äntligen få smeka hennes ursnygga bröst. På en landsväg, i hennes range Rover. Resten av vägen hem ska vi planera hur vi kan hålla vår sexuella relation hemlig på jobbet.

Så underbart vackert. Jag vill också att det ska bli så! Jag hoppas verkligen att ni kan ta steg i rätt riktning i morgon :)
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...