• ÄngDal

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-23 23:16:24 följande:

Ni kan tacka idioterna som har sabbat tråden.

Tack vare dem är jag inte ett dugg sugen på att uppdatera.

Tänker inte skriva ett ord mer på familjeliv.

Tack för mig.

Kvällen var helt fantastisk.

TS, jag förstår att du blir irriterad på idioterna som försöker kapa din tråd, men tänk på att du har en stor skara följare som verkligen bryr sig om det du skriver om och som vill att det ska gå bra för dig och din fantasi.

Jag hoppas att du efter en god natts sömn ska tycka att du fortfarande vill dela med dig till oss om vad som händer. Jag är glad att din kväll var lyckad - jag hoppas att du kommer att fortsätta att berätta för oss.

Kram! Hjärta
  • ÄngDal
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-24 10:05:32 följande:

Jag blir så otroligt förbannad av sådant.

Klarar man inte av att läsa en tråd utan att sabba/skriva idiotiska kommentarer eller vara allmänt dryg kan man starta en egen tråd och ge fan i att läsa!

Jag kom hem och var lycklig och på strålande humör och tänkte uppdatera och ser sedan vad som skrivits i tråden. Jag tappade helt mitt humör!

Jag får fundera lite på när jag vill uppdatera.

Det låter väldigt lovande att du var lycklig och på ett strålande humör Solig
  • ÄngDal
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-25 13:06:16 följande:

Jag uppdaterar mer ikväll.

Kan säga att relationen har utvecklats på ett mycket positivt sätt.

Vi är helt på det klara med att vi båda är mycket attraherade av varandra. Osäkerhet råder kring hur långt vi är beredda att gå.

Och ja, vi har kysst varandra!

Wow! Ni har kysst varandra, herregud så härligt att höra Solig
    Du måste lova att berätta ALLT om vad som hänt, hur det gick till, vad du kände och vad mer ni gjort när ni myst. Har ni pratat om att ha sex alltså? (apropå detta med hur långt ni vill gå?)

Förstår du hur upphetsande och härlig och romantisk denna tråd är?!? {#emotions_dlg.flower}Tungan ute
  • ÄngDal

TS, tekniskt sett är det kväll om 13 minuter...en del skulle hävda att vi glider över i kväll redan vid 17-tiden... ;)

• ÄngDal
    Anonym (Go for it) skrev 2015-03-26 08:12:15 följande:

Tror att jag (tillsammans med alla er andra! ) fått bort alla idiotiska kommentarer nu :)

Väntar otåligt på uppdatering men respekterar att det är upp till dig om du vill skriva något eller inte... Men jag vill i alla fall gärna läsa 

Jag också...! :)
  • ÄngDal
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-26 22:53:17 följande:

Anledningen till att jag inte uppdaterat är för att jag är sjuk och har feber.

Har dock ändå varit på jobbet vilket resulterat i att jag varit helt slut på kvällarna. Ikväll har jag sovit precis hela kvällen och vaknade precis.

Kommer sjukskriva mig imorgon och när jag är pigg nog skriva en lång utförlig uppdatering.

Ledsen att det har dröjt men alla kan vi bli sjuka!

Krya på dig, TS! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal

Åh, vad glad jag blir, jag blir alldeles pirrig och upphetsad själv, du skriver så underbart känslofyllt och härligt. Så gött att ni äntligen kunde komma vidare, tänk att hon faktiskt vågade ta steget och ni bröt igenom isen. 

Så mysigt att ni höll händer och båda var nervösa och kåta och villiga att ta det vidare. Och kyssen måste ha varit himmelsk...

Nu får vi ju verkligen hoppas att hennes man har ett öppet sinne. Jag antar att hon räknar med det, eftersom hon ändå vill ta upp det med honom. 

• ÄngDal

Sluten grupp är ett bra alternativ så det vore härligt om du kunde skaffa en sån, TS.

• ÄngDal
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-29 13:58:32 följande:

Jag vet inte hur man gör en sluten grupp..

Men finns det så är det ett alternativ. Vill gärna fortsätta dela med mig.

Det är lätt, gå till Grupper i menyn i vänsterkant. Skapa en Ny grupp. Sen kan du välja att bara sådana du själv godkänner kan gå med i gruppen.

Kram Hjärta
  • ÄngDal

Du kommer att kunna lägga in en länk häri tråden och så får man klicka på den och önska att bli medlem. Om det är nån som inte sköter, blir de utkastade,.

• ÄngDal
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2015-03-29 17:28:11 följande:

Kanon ÄngDal! Då ska jag ordna det! Tack!!

Härligt! {#emotions_dlg.flower}
  • ÄngDal
    Trunk skrev 2015-03-29 21:33:27 följande:

Hej TS ja du vet att jag stöttat dig hela vägen och kommer att fortsätta med det! Tyvärr funkar inte den länken... Hoppas jag får vara med för det vill jag väldigt gärna. :)

Den här kanske fungerar:
    www.familjeliv.se/forum/group/123764

Eller gå till grupper, jag antar att det är den som heter
    Relationen med den äldre kollegan
    Skrattande
  • ÄngDal
    Anonym (Nike) skrev 2015-03-30 20:27:57 följande:

Är det någon som blivit beviljad i gruppen än?

Den verkar inaktiv än så länge, tyvärr. Jag hoppas att TS kommer att få tid och ork och lust att fortsätta sina skriverier där... Solig
  • ÄngDal
    Anonym (Magistern) skrev 2015-04-01 14:14:53 följande:

Det är en framgång för hela forumet när folk reagerar mot denna sjuka tråd med den otrogna homosexuella TS.
    Hon och andra ljusskygga får krypa tillbaka under sin sten och skapa slutna grupper.

Det är nog dags för FL att stänga ner hela avdelningen med sex och samlevnad, det är för mycket sjukt i denna.

TS är varken otrogen eller homosexuell, däremot underbar och härlig.
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...