Smillan83 skrev 2015-05-21 21:09:16 följande:
Jo det är rätt tidigt att testa, man blir så otålig bara :)
Ååh då ruvar du nu din lyckost :)
Då håller vi alla tummar som finns att du blir den förste av oss att klämma ut en bebis nästa år!
Va konstigt att de inte odlade alla vidare?
Våra 6 st odlades ju vidare med just argumentet att de var så många så de ville ge dem chansen att bli blastocyster? Fattar inte varför de gör olika?
Haha ja man är ju de, ja kommer också testa tidigt, men man måste ju ha i bakhuvudet att det kan vara FÖR tidigt ;P
Ja känns konstigt att göra det igen, det var ju inte så längesen sist, men känns betydligt bättre denna gång, nu vet man ju vad som väntar :P
Hm, jaa, jag fattar inte heller. Nils-gunnar sa att vi kanske skulle odla 5 dagar, men tydligen blev det inte så. Pratade med en annan tjej som sa att det ibland är dålig kommunikation mellan dom på kliniken, eller så vågade dom inte chansa, jag vet inte. Det kan ju ha varit att de 7 embryona inte var av lika hög kvalité och därför våga dom inte chansa. De gör att jag tappar hoppet om att få några till frysen, men önskar att några kan frysas, dock vill jag ju helst att detta försök lyckas såklart :)