Smillan83 skrev 2015-06-08 11:01:37 följande:
Ingen glad gubbe på testet idag, tack gode Gud!
Då är inte cykeln så kort ändå! Och det var väl därför slemhinnan inte var tillräckligt tjock förra veckan!
Ägget var ju dock ganska stort, men jag kanske har ägg som mognar långsamt på slutet!
Usch det är en hel vetenskap det här! Vill bara ha sex å bli gravid, vill inte hålla på med allt det här knaset!
Testdag idag Mikaaaela, så härligt att få ringa till Umeå å få säga att det gick vägen :)
Och Inorr, vi hoppas på en kort cykel för dig, så du hinner med ett försök till, va härligt om vi alla tre får vara gravida i sommar :)
Va skönt! Blir det FET nästa vecka eller ska du på en till kontroll innan?
Det var underbart att ringa till kliniken igår. 24 juni ska vi på ultraljud! :)
Dock har jag mått skit sen i lördagsmorse. Får inte behålla någonting, allt bara (ursäkta) rinner ur mig. Så fort jag äter måste jag springa på toa. har försök med blåbärssoppa och vitt bröd men ingenting verkar hjälpa. Har noll i energi och blir orolig för den lilla i magen.
Pratade med barnmorskan och hon trodde att det kunde bero på lutinus och att jag kunde sluta med dom nu. Men är så rädd för att sluta med dom så har inte gjort det än. Men samtidigt är det ju inte bra att jag inte får behålla någon mat.
Vet inte hur jag ska göra. Har läst att om man varit nedreglerad länge innan som jag var, så kan man behöva ta lutinus längre, och dom med många missfall får ta dom till vecka 12. Så vill inte sluta med dom, samtidigt som jag inte vill må såhär :(