• Svar på tråden Madeleine borde inte få vara prinsessa!
  • Paulina P P

Det är ju bekvämt att bara vinka lite. Hon har tillräckligt med pengar ändå så hon behöver ju inte slita på stämbanden i onödan.

• EnGladPingvin
    Duckan skrev 2015-02-05 13:46:54 följande:

Har Hänt tagit bort artikeln, jag får inte upp den?

Inte jag heller. Verkar som den är borttagen eller överlastad.

Oavsett kan man ju misstänka vad det handlar om. Kritiken som det skrivits i tidningarna om de senaste dagarna. Madde vägrar låta sig bli intervjuad. Antagligen vågar väl hovet inte låta henne bli intervjuad om det inte handlar om typ "Året med kungafamiljen" med tillrättalagda frågor och vinklar eller manuslagda presskonferenser där hon läser innantill. Det säger ju en hel del om både henne och hela den patetiska kungacirkusen. De lever i en förlegad tid.

Nej, hon borde inte vara prinsessa. Prinsessor är sagofigurer i böcker och det är där de hör hemma.
  • Aniiee

Prinsessa är ju inte en titel man blir tilldelad så där på random, dock, så hon kommer att vara en prinsessa till och med om vi överger systemet med kungahuset nu i natt.

Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Duckan

" Madeleine har dessutom, som jag var inne på i början, ett rykte om sig att vara bortskämd, divig och lite förmer. Hon borde ta alla chanser att tvätta bort den stämpeln nu när hon är 32 år, blivande tvåbarnsmamma och gift. Det skulle både hon och hela familjen vinna på. "

Inget nytt och helt sant.

• suziz
    Duckan skrev 2015-02-05 13:46:54 följande:

Har Hänt tagit bort artikeln, jag får inte upp den?

Den finns kvar.
  • Duckan

Ja, fick fram den till slut suzis. Vet inte vad som felade de första gångerna

Svar på tråden Madeleine borde inte få vara prinsessa!