Ljög och manipulerade mig om att han var steril, nu är mitt liv förstört.
Jag känner mig så oerhört kränkt och lurad.
För några månader bakåt snart ett år sedan träffade jag en man som jag började lära känna och träffa.
Han ville mkt fort inleda en " seriös " relation med mig.
Då jag precis blivit utsatt för en våldtäkt bara ett par månader tidigare mådde jag mycket psykiskt dåligt redan och var sjukskriven.
Jag är dessutom ensamstående med två barn sedan ett tidigare förhållande.
Den nya mannen jag lärde känna var mycket dominant, viljestark och manipulerande och manade hela tiden på mig att han var bra för mig och visste mitt bästa. Han tyckte att vi sågs för lite och pressade mig hela tiden att jag måste skaffa barnledigt för att vi måste ses mer och att det var bra för mig för att jag mår så dåligt, så det skulle vara bra för mig att hälsa på honom och låta honom ta hand om mig och vila upp mig och utveckla vår relation osv..
Allt eftersom tiden gick påpekade han hur viktigt det var med sexet i relationen vilket jag från början berättade att jag mådde dåligt av på grund av våldtäkten och allt jag gått igenom...
Han manade på mig hela tiden om att jag måste komma över mina rädslor och att han vill mitt bästa.
Dessutom sa han från första början jag lärde känna honom att han dessutom är steril.
Trots allt sa jag hela tiden att jag inte vill ha samlag på det sättet att han penetrerar mig då jag dels mår dåligt av det psykiskt och dels var rädd för könssjukdomar m.m..
Han fortsatte att mana på mig att jag måste övervinna mina rädslor och att det var galet och dumt av mig att resonera som jag gör då han påstod sig aldrig haft ngn könssjukdom i hela sitt liv eller gjort någon gravid på grund av att han var steril.
Han sa att han dessutom inte kan ha sex med kondom för att han inte känner någonting med kondom och hela sexlivet blir förstört.
Då bad jag honom gå och testa sig för könssjukdomar , hiv osv. för att iaf försäkra mig om att han inte ljög och jag åtminstone kunde känna mig säker med det.
Problemet kvarstod att jag inte ville ha sex med honom för att jag var rädd och ville inte utsätta mig för risk att bli gravid.
Han blev mer och mer frustrerad och sa att jag var dum i huvudet som inte litade på honom att han är steril och att jag är den enda som tänker som jag gör och att jag är paranoid...
Han började hota med att om han inte fick ha sex med mig så skulle han ha det med andra...
Varje gång jag tog upp hur rädd jag var blev han frustrerad över att jag inte litade på honom och sa att jag måste ha oskyddat sex med honom för att förstå..
Han berättade massa historier om att han kände en läkare som testat honom och han köpte ett fertilitets test där det visade sig att han inte skulle kunna göra någon gravid.
Han gjorde testet hemma sa han och skickade bilder från mobilen på resultatet till mig.
Han sa att han kände massa sjuksköterskor och läkare som han fick tillgång till att göra special test hos och som intygade att han är steril...
Jag sa hela tiden från första gången jag träffade honom att min största mardröm är att bli gravid på grund av att jag gjorde en abort en gång som gick så illa att jag var nära mista livet.
Trots allt sa han att han aldrig skulle vilja utsätta mig för något sådant och att jag måste lita på honom!
Tillslut gick jag med på det.
Jag hade oskyddat sex med honom.
Nu visar det sig en månad senare att min värsta mardröm har besannats.
Jag är gravid.
Jag är så ledsen och rädd och förstörd.
Är så rädd för att jag ska dö, att det ska gå lika illa eller värre än förra gången jag gjorde abort.
Min kropp är redan så svag och dålig att just nu att jag inte tror att jag fysiskt klarar av det.
Jag känner mig så dum som lät mig bli manipulerad på det sättet av honom...
Jag gråter hela tiden och vet inte vad jag ska ta mig till...
Varför var jag så dum för och litade på honom...
Jag är helt ensam med barnen och har ingen som kan hjälpa mig om något händer... :(