• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • fluu
    CissiJissi skrev 2015-03-12 21:32:10 följande:
    Ja, Fluu, när du dök upp här i tråden kom jag på art JUSTE, Fluu skriver också mycket bra!

Och dö är jag helt med på sextiotalist också, sakligt och klokt!
    Kyss på dig också då!
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (VAO)

Nu blir det några rader OT (snälla, plocka inte bort mig!). Inatt drömde jag att en av fl:s mest utstickande profiler (en kvinna jag uppskattar) som jag inte tänker nämna namnet på men som har varit osynlig ett tag egentligen var en kille och satt i fängelse. Det var därför hen inte skrivit på fl på länge. Så dumt och tokigt. Bara en knäpp dröm. Nu får jag en obehanglig känsla av att jag har skaffat mig ett osunt beroende av fl!!! 

• fluu
    Pescetarian skrev 2015-03-12 21:42:20 följande:
    Jag gillar Penida och Lola!
    Personligen anser jag att Fluu beter sig grymt omoget i många trådar, däribland denna: www.familjeliv.se/forum/thread/74931771-skriv...
    Vi har vår historia du och jag ;)
  • CissiJissi

Haha ska det här bli en sån tråd, där vi alla ska få hänga ut de som belönats med klokhetsstämpeln?:p Äsch, vi har väl alla skrivit saker som diskvalificerar oss från att tävla om hög klokhetsstatus här på fl! Men nu reser vi flaggan och blickar framåt ;)

• audio
    CissiJissi skrev 2015-03-12 22:02:54 följande:

Haha ska det här bli en sån tråd, där vi alla ska få hänga ut de som belönats med klokhetsstämpeln?:p Äsch, vi har väl alla skrivit saker som diskvalificerar oss från att tävla om hög klokhetsstatus här på fl! Men nu reser vi flaggan och blickar framåt ;)

Det är som om FL sökte ny flockledare hehe
    Who's tha badass
  • Donum
    fluu skrev 2015-03-12 20:35:26 följande:

Molly gillar jag med. Och vadheterhonnuigen.... Duckan! Och sensitiveguy och Donum. Har så svårt att minnas vad alla kallar sig

Amäh, så där säger du bara för att vi har samma namnsmak. ;)
    I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • fluu
    Donum skrev 2015-03-12 22:25:39 följande:
    Amäh, så där säger du bara för att vi har samma namnsmak. ;)
    Åh, det hade jag glömt. Men ett till plus på dig då ;)
  • Valkyria75

Natulcien är riktigt bra. Och sen var min stora idol skogsvitter men har inte sett henne på länge.

• FIame

Väldigt få på familjeliv skriver något vettigt.

Men Påven Johanna och Mamouri tycker jag absolut är bäst.

Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv