• Saturnus

Långt protokoll

Jag ska ev prova långa då min kvalitet på ägg inte blir bra med korta. Har kört tre försök två med gonal och ett med menopur.

Är det därför Du byter TS? Någon fler som bytt med positiva resultat?

Hur har er medicinering sett ut?

• Saturnus
    louisemostert skrev 2015-04-06 19:52:14 följande:
    Vi har kört ett kort men vi fick bara ut två ägg utav ett var dåligt och det andra överlevde inte så det blev aldrig någon insättning bara äggplock. Nu är vi inne på vårt andra försök. Vi har ul på torsdag för att se när äggplocket blir av.

Jag tar både sprayet och gonal F. Lycka till :)
    Tack för svar. Uppdatera gärna hur det går.
  • Saturnus
    fröken fegis skrev 2015-04-14 14:11:21 följande:

Tjoho! :D De ringde precis från Linné-kliniken! Det blir ägglossningsspruta ikväll och äggplock på torsdag! Galet nervöst men samtidigt så skönt att det äntligen är dags!!! :)

Åh härligt! Hur många ägg fick du ut? Hur många befruktade? Stort lycka till!
  • Saturnus

Jag står i valet o kvalet. Läste biverkningarna på sprayen Synarela. Har ni lust att hinta hur det sett ut för er och hur ni mått?

• Saturnus

Tack för svar. Låter positivt med mindre graden sv biverkningar men ändå jobbigt med svettningar o huvudvärk. Har ett barn i trotsåldern hemma. Kul om vi båda är i obalans :( :) utmaning! Jag vill ha flera ägg & bättre kvalitet och hoppas på att få det med byte av protokoll så det är nog bara bita i det sura o hoppas på så lite biverkningar som möjligt. Tur det är under kort tid men känns länge ändå :)

• Saturnus

Ni som kört korta o sedan långa protokollet. Har antalet dagar från sprutstart till Äggplock förändras? Alltså sprutar man lika länge när man är nedreglerad?

Försöker boka sem i samband med ivf inte lätt. Tidigare när jag körde korta vart det Äggplock på dag 11 varje gång. Skulle uppskatta era erfarenheter.

Svar på tråden Långt protokoll