fröken fegis skrev 2015-08-24 17:39:38 följande:
Då är vi igång igen!
Kul att höra ifrån dig igen Louise! Vad är det för lag du pratar om? Har jag missat nåt? Menar du att detta är ert sista betalda försök? För privat måste ni väl kunna fortsätta om ni vill?
Håller iaf alla mina tummar och tår för att det går vägen för er denna gång!!! Du är så jäkla tuff som utsätter dig för detta igen med tanke på hur ditt förra äggplock var...
Själv är jag i Grekland på semester borde inte ens sitta här vid FL och hänga utan bara njuta av tillvaron. Men igår fick jag min mens. 3 dagar försenad. Så där så att man precis hade hunnit börja hoppas på ett mirakel... Men såklart inte! Så nu vet man vad som väntar när man kommer hem...
Börjar med nässpray om ca 3 veckor (det blir väl ungefär samtidigt som dig då Zamira?) långt protokoll igen. Inget jag varken vill eller ser fram emot tyvärr, är nog inte lika tuff som många andra men det är väl bara att bita ihop.
Känns fint ändå att ha er att ventilera med! Man blir peppad när man hör om andra som går igenom samma saker och man tänker att om dom klarar det så gör ju jag såklart det också.
Heja oss tjejer!!! Nu är det våran tur att lyckas! kram
Härligt med semester, men måste va väldigt varmt där nere nu va?
Var där ifjol vid denna tiden, men var lite för varmt för mig, men jag är ganska känslig för värmen så kan vara därför!
Var nästan så för mig också, försenad med 7 dagar, men till slut så kom den allt..
Då börjar vi nästan samtidigt ja! För antar att du har dag 21 som start också? Hr en countdown på telefonen, så 17 dagar kvar! Hämtade ut medicinerna förra veckan, Synarela fanns ju knappt någonstans att få tag i, och man kunde inte beställa den heller :S Så beslöt mig för at åka 3h tur och retur, för vägrar stå där i september och inte ha sprayen..
Kan förstå att du känner så, det tar otroligt mycket på en dels att inte kunna bli gravid på egen hand, och sen även att man ska gå igenom alla behandlingar och ÄP för att kunna ha chansen att bli gravid..
Jag är tvärtom jag, är supertaggad och redo inför det här försöket, och nu hoppas jag på ägg till frysen, och även att det går vägen nu!
Eller hur, jag är inne och läser i de flesta aktuella ivf-trådarna, för tycker det är kul att följa andra, och se deras resor.
Ja, nu är det jäklar i mig det!! Kram