Inlägg från: Shoreline |Visa alla inlägg
  • Shoreline

BF i slutet av november! Följas åt?

Hej! Hoppar väl inte här också då :)
    Plussade igår. Var inte beredd på det då jag inte har några symtom. Känner mig lite orolig då vi fick mf i januari. Men försöker att inte tänka så. Är lite osäker på när jag har BF men nånstans mellan 27-30/11 :)

• Shoreline

Härligt att vi är så pass många i tråden :) 
    Mitt största problem just nu är snus. Har självklart inte tagit en enda sen jag såg det positiva testet. Men alltså, gaah! Hoppas kroppen snart vänjer sig. 

Annars mår jag faktiskt oförskämt bra, det enda är att jag är sjukt trött. Skulle kunna sova hela tiden.

Hur mår ni andra?

• Shoreline
    Sandravanilj skrev 2015-03-26 12:05:30 följande:
    Jag är konstant trött, hungrig heeeeela tiden, illamående från och till och svullen men annars mår jag toppen :D

Jobbigt med snuset!!! Men du får ut något positivt från det :D
    Ja alltså det är ju verkligen av en bra anledning att sluta snusa. Men att bara tvärsluta gör mig inte på nåt toppen humör. Lägg då till lite graviditetshormoner och sen tröttheten. Haha ingen bra kombo! 

Vi får hoppas vi får fortsätta må så här bra :) (peppar peppar)
  • Shoreline

Är nu i vecka 8 (7+4). Jag mår riktigt bra förutom att jag är så in i bomben trött! Igår mådde jag dock riktigt illa och var riktigt nära att kräkas. Fick använda seaband och tillslut tog jag en postafen för jag klarade inte att resa mig ur sängen. 
    Men idag mår jag inte alls lika illa. Så förhoppningsvis var det bara en engångsgrej :)

Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?