• Sanna92

BF i slutet av november! Följas åt?

Hejsan alla glada, blivande mammor! Jag hoppar också in i denna tråden om det är okej ????

Plussade för två veckor sedan och har (vad vi tror) bf 27/11-15! ????

Första barnet för både mig och sambon, lyckan är total! Det enda sambon talar om är att han längtar efter att se barnet på ultraljud, köpa kläder och prata namn. Så gulligt tycker jag! ????

Jag/vi ska till barnmorskan redan på måndag för att få info och prata om graviditeten. Känns skönt att vi ska dit så tidigt (en vecka efter att jag ringde och skrev in mig) så man får svar på alla frågor ????????

• Sanna92
    FriidaB skrev 2015-03-26 12:54:27 följande:

Välkommen och Grattis Sanna! :)

Jag har haft lite illamående och ömma bröst och varit EXTREMT trött...Idag har jag däremot en enorm värk i nedre delen av magen / livmodern. Till och med så att jag börjar bli lite rädd att något inte är som det ska :(

Någon annan som känner av kraftig värk?

Tack så mycket! :)

Jag hade extrema smärtor precis i början av graviditeten men det har avtagit nu. Kan komma molande värkt till och från men det är inte så farligt. Som jag förstod det så kan det göra ont när kroppen ska göra plats för barnet och det ska inte vara någon fara. Men gör det väldigt ont ring 1177 och rådfråga dom :)

Har själv inte haft så mycket symtomer, trött, ont i bäckenet och magen samt att jag hade ömma bröst men det har släppt :)
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?