BF i slutet av november! Följas åt?
Hej. Har bf den 17 nov ska till barnmorskan första gången den 9 april är mannen och mitt första gemensamma barn är nervös har 2 missfall bakom mig.
Hej. Har bf den 17 nov ska till barnmorskan första gången den 9 april är mannen och mitt första gemensamma barn är nervös har 2 missfall bakom mig.
Ögat haft magsmärtor " missfallssmärtor " varje natt sen 1-2 veckor tillbax men ingen blödning som tur e någon annan som haft samma? E i vecka 5+6 idag
Nån mer som bor i skåne?
Miette84. Kul! Var bor du?
Nina1980: klokt sagt! Håller fullständigt med om att man inte behöver vänta till v 12. De som
står mig närmast kommer ändå få reda på om det ev. blir missfall. Har en mamma som är barnmorska dessutom så är sugen på att rådfråga henne om en massa :)
Miette84: I svedala!
Nina1980: Precis :) Åh vilket fint sätt att berätta på!!! De kommer säkert bli väldigt överaskade och jätteglada! :)
Sitter också och klurar på något roligt sätt att dela med oss av nyheten. För mina föräldrar är det andra barnbarnet och för min sambos första.
Miette84: Kul! Har ni haft svårt att få tid hos en barmmorska? Har hört att köerna kan vara långa.
Kazza: Stort grattis och välkommen in i tråden!
Kan någon vara snäll o förklara en sak för mig?
Många här skriver att dom är i v 6-7 o har Bf innan mig, men jag är bara i v 5 (4+4.) hur kan det vara så? Har ni/dom haft längre mellan mens då? Eller hur kan det komma sig? Helt förvirrad!!
Gaser i magen någon mer?
V 7 (6+5) kan de stämma?!
Ja magen är så jävla svullen och gasig! Sambon vill flytta ut från sovrummet, haha!
Har haft små blödningar sen i tisdags kväll :( ska till blömott imorgoneftermiddag hoppas de gör ett vul o att allt ser bra ut någon annan här som varit i samma sitts!?
Vet inte riktigt vad jag ska tro gjorde vul ni i eftermiddags de såg en graviditet men inget foster fick en ny tid nästa vecka för en ny kontroll .
Fick konstaterat missfall idag så lämnar den här tråden