Inlägg från: frida1991 |Visa alla inlägg
  • frida1991

BF i slutet av november! Följas åt?

Hej alla! Plussade igår, är i vecka 6 (tror jag) vi är väldigt chockade, men glada! Någon från Jönköping här?

• frida1991

Jag känner precis som er! Är gravid i v.6 tagit två tydliga test som visade gravid. Ändå tror jag inte på att jag har en bebis i magen som växer. Bokat in tidigt ul om två veckor, får jag höra hjärtat där då vågar jag vara glad. Man här ju alla skräckhistorier...någon som varit orolig och fått höra hjärtat och att allt var bra?

• frida1991

Hej igen! Jag tycker bara att jag läser om missfall... Är i vecka.6 nu och ska göra ett tidigt ul i v.8. Finns det någon här som kan lugna mig? Har ni kollat tidigt ul? Är så

Orolig kan inte glädjas för tänker "det kommer ändå inte vara något på ul"

• frida1991

Ja precis! Tog ett till test, som visade gravid men tror inte heller på det! Mina bröst är ömma,lite trött och uppe och kissar på nätterna det är allt jag känner. Vågar inte ens vara glad förens jag fått se fostret och hjärtat slå.

• frida1991

Precis, känner att jag behöver se något mer konkret liksom, typ ett hjärta som slår. Så jobbig att slitas mellan lycka och samtidigt oro att något ska vara fel. Men i 80% av fallen går ju allt bra.

• frida1991

Hej alla! Jag går in i v.12 på torsdag och bf blir 26 november. Jag har en fundering som jag gärna skulle vilja prata om här!

i v.9 fick jag en liiiten blödning (ca en femmas storslek) i trosan. Var lite brunt och lite rött blod. Kom inget mer än det och hade inte ont, inga klumpar. Det första jag tänkte var såklart missfall så ringde till min BM och hon sa att så länge man inte blöder mycket, klumpar eller har ont så är det ingen fara. Mina symptom finns kvar, men är så orolig när jag ska på UL nästa vecka att det inte ska finnas något där och att jag fått missfall.... Vad tror ni? Detta var 3 veckor sedan och har inte blödigt NÅGOT mer sen dess. 

Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?