• knasen85

BF i slutet av november! Följas åt?

Beräknad BF 29/11. Första barnet. v.4+0. :)

• knasen85
    lundberg skrev 2015-04-04 08:55:10 följande:

Kände jättemycket symptom när jag plussade så som ömma bröst, sov dåligt, varm osv, men nu börjar symptomen försvinna, inga jätte ömma bröst bara lite ibland, mår inte det minsta illa, inte lika trött som förra veckan, är det ett dåligt tecken? Har inte blödigt någonting känner mig som vanligt liksom!? Är i vecka 6+2 ungefär, normalt? Någon annan?

Är i v.5+4 och känner ingenting nu. Plussade för 2v sen. Kände en hel del då. Kommer väl tillbaka senare igen. :)
  • knasen85
    efg skrev 2015-04-14 10:46:33 följande:

Hur mår ni? Fler som upplever att symptomen minskat lite..? Är i vecka 8.

Är i v.8 har halsbränna. Annars lugnt. :)
  • knasen85
    efg skrev 2015-04-15 15:53:06 följande:
    Har du haft mer symptom innan?

Jag hade jättemycket halsbränna och har nu tagit bort allt i kosten som orsakar halsbränna, är sjukt strikt och har knappt känt av det alls nu i några dagar!
    Okej! Kanske får tänka på vad man äter :) jag har haft bröstspänningar, ont i svanken, molande värk i lillmagen. Antar att det kommer och går! :) har ul om 2 v. Längtar.
  • knasen85
    efg skrev 2015-04-17 06:38:18 följande:
    Nu bär halsbrännan är nästan som bortblåst så har ja typ samma symtom som du beskriver. Och de går upp och ner under dagen i styrka. Själv har jag ul om precis en vecka nu.. Nervös är bara förnamnet!
    Kräktes imorse efter frukosten:) det kom blixtsnabbt. Fick springa in på toaletten.
  • knasen85

Mitt BF datum ändrades efter kub. Från 30:e -24 nov. Blev överraskad men glad:) RUL 7 juli. Väntar med spänning. Var så härligt att se den lille på monitorn<3 vill veta kön nu:P

• knasen85

Är i vecka 28. Har gått upp 3 kg. BF 24 nov. Min lilla tjej följer kurvan fin fint. :)

• knasen85

Trodde min tjej ville komma ut på BF den 24:e, nu går man på övertid istället. :/ grattis till er som fått redan! Körde färdknäppen idag! Får se om något händer. ;)

• knasen85

Min tjej kom ut den 1 dec i akut kejsarsnitt. Trist! Men nu är hon 3 månader. <3
    hoppas det gått bra för alla i tråden. Kram

Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?