Inlägg från: Sandravanilj |Visa alla inlägg
  • Sandravanilj

BF i slutet av november! Följas åt?

miela33 skrev 2015-03-25 20:07:54 följande:

"Detta kommer inte funka, vi får gå skilda vägar, ta bort ungen"

Sen packa han o drog.

( kortfattat efter ett bråk om att han tror han kan tala om för mig vem jag får prata med/ inte prata med, efter att min fd bästa vän sedan 15 år uttala sig klumpigt ang killens kompis)

Han bad mig välja mellan vännen o killen, jag i min tur mena på att han inte får lov att bestämma vem jag pratar med.

Bara så ledsen nu, vi har inte skyddat oss, han visste om att jag vägra ta bort ett barn sedan vi träffades. På ett plan kan jag tycka han får skylla sig sj, på ett annat är det synd om barnet.

Vet varken ut el in, o har ingen o prata med.

Innan han drog ringde han sin mamma: hon e gravid nu o funderar man ens på barn ihop me henne är man en idiot.

Blir så ledsen.......

Å får fruktansvärt dåligt samvete o posta detta här, i en glad o trevlig tråd om lycka! Förlåt!

jag beklagar verkligen!!! Men nu vet du vad han går för egentligen!!!

Han får skylla sig själv som sagt!!

Hoppas ändå du finner styrka att göra det som är rätt för dig!!

kram
  • Sandravanilj
    FriidaB skrev 2015-03-25 21:00:51 följande:

Vad roligt Sandra, vi har också tänkt att berätta på något härligt sätt.. Men först bara för föräldrarna.. Måste tänka ur något bra :)

Man vill ju helst bara skrika ut det men lite självbehärskning måste man ju ha ;)

längtar såååå tills bodysarna kommer så vi kan få berätta!!!
  • Sandravanilj
    miela33 skrev 2015-03-26 00:09:32 följande:

Vad är det för bodysar ni beställt? :)

Det är 2 bodysar med texten "Mormor/Morfar" "Farmor/Farfar" :)
  • Sandravanilj
    Sandra1992 skrev 2015-03-26 00:08:28 följande:

Fick hem min gravidväska jag beställde från lekmer.se idag, fick me en söt liten body o små mössor . Känns så verkligt när man börjar få hem lite bebis saker .. Längtar så till november nu... Kan rekommendera den väskan faktist :) va massa smått o gott tex en napp flaska , en tutte, gosedjur , gravid bilbälte , bebis skedar o lite annat :) och själva väskan va väldigt bra o praktisk också ;)

åååh kan du inte länka? :D
  • Sandravanilj
    Shoreline skrev 2015-03-26 11:49:49 följande:

Härligt att vi är så pass många i tråden :) 

Mitt största problem just nu är snus. Har självklart inte tagit en enda sen jag såg det positiva testet. Men alltså, gaah! Hoppas kroppen snart vänjer sig. 

Annars mår jag faktiskt oförskämt bra, det enda är att jag är sjukt trött. Skulle kunna sova hela tiden.

Hur mår ni andra?

Jag är konstant trött, hungrig heeeeela tiden, illamående från och till och svullen men annars mår jag toppen :D

Jobbigt med snuset!!! Men du får ut något positivt från det :D
  • Sandravanilj
    aussies skrev 2015-03-26 12:46:19 följande:

Jag är i vecka 8 (7+3) enligt uträkning från senaste mensen. Jag undrar vad VUL innebär? Ett första ultraljud? I Jämtland erbjuder dom bara ett ultraljud (vecka 17-20) :/ Skulle väldigt gärna vilja kolla redan nu så allt är okej!

En annan fråga: någon fler som har sjukt ont i ryggen? Jag har väldigt ont och blir väldigt trött i ryggen om dagarna, har ett tungt jobb också. På kvällarna måste jag mest ligga ner med en kudde under ländryggen/svanken för att det ens ska kännas okej. Undrar om detta kan vara ett tidigt tecken på foglossning? Någon som har erfarenheter? Har inskrivningssamtal med Barnmorskan imorn, lär få veta mer då. Kan man efterfråga VUL även fast det inte ingår egentligen? Eller görs bara sk VUL om det är speciella omständigheter?

VUL = vaginalt ultraljud :)

jag ska be om vul och om jag inte får det så ska jag ringa en privat gyn och fråga :) jag lider av depression och svår ångest och just nu har jag sån ångest för att hjärtat inte ska slå!!! Så ska verkligen trycka på :)
  • Sandravanilj
    Sandra1992 skrev 2015-03-26 13:11:08 följande:

Gud så gulliga :D

Blev såååå nöjd med dom!!!

Jag bor i Skövde :D
    FriidaB skrev 2015-03-26 13:13:42 följande:

Åh så fina!!! <3 Fanns dom att köpa "färdiga" sådär eller har du lagt till ett tryck? :)

Jag fick designa dom själv på en hemsida :D kan leta reda på adressen hemma sen om du vill? :D
  • Sandravanilj
    Sandra1992 skrev 2015-03-26 13:35:30 följande:

Oj då bor vi ju nära varann Sandra , jag bor i Lidköping :)

Jaha vad kul :D ja det är ju inte så långt!!! Gissar att du också är född 92 med tanke på ditt nick? ;)
Svar på tråden BF i slutet av november! Följas åt?