Inlägg från: anirac1984 |Visa alla inlägg
  • anirac1984

Någon som nyss börjat ruva?

Hej, 

Jag hoppar in här.
    Är på rd 6 på vårt 5:e IVF försök.
    Denna gång fick vi två 3 dagars toppembryon tillbaka med embryoglue och fyra till frysen.

Jag håller på att bli tokig,vet varken ut eller in.
    Har känt en hel del fram tills idag, nu avtar symptomen fast det har huggt till rejält ett par ggr under dagen. Och även jag känner att det är trögare att få in lutinusen.
    Förhoppningsvis är det något positivt. 

Jag hoppas verkligen det blir ett plus denna gången aldrig sett ett sådant, men hoppet är det sista som överger en.
    Vår testdag är 10 april, men jag tänker nog tjuvtesta på måndag då bör det vara säkert. Om inte mensen kommit innan dess, jag har aldrig kommit längre än RD 10. Så jag håller tummarna för att annandagpåsk blir en dag att minnas.

• anirac1984

Åh spännande Elfia, hoppas det går bra. Skönt att få veta i vilket fall som helst.
    Jag har som sagt aldrig kommit så långt att jag behövt testa så jag hoppas jag i alla fall får göra det denna gång.

Gweny, rd9 är väl ganska tidigt att testa eller? Du får hålla ut ett tag till och ta ett nytt test, så länge inte mensen kommit så är det inte kört.
    Härligt med blastocyst. De frös våra på dag 3 eftersom de aldrig klarat sig längre. De var av toppkvalitet så jag hoppas det var ett bra beslut.

Tiden går fruktansvärt långsamt nu!  :)

• anirac1984

Lätt panik, igår kom det blod typ några droppar. Men det var klarrött. Sedan dess ingenting. Idag är det rd 8. Det kan ju kanske varit en nidblödning men jag vet inte?!

Är väldigt förvirrad och har ingen aning om hur det kommer gå. Tänkte testa på månd om inte mensen kommit tills dess

Svar på tråden Någon som nyss börjat ruva?