Inlägg från: Anonym (bebis2016) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bebis2016)

Nu gör vi en* SLADDIS*

Hoppar gärna in här om jag får :) har en dotter på 9 år hon blir 10 nu i år och nu har jag och sambon kommit överens om att hon ska få ett syskon :) det blir hans första barn :)

Jag ska ha mensen nästa tisdag om vi inte lyckades pricka in äl denna månaden.

Dock har jag haft molvärk mensvärks liknande ända sen ja hade äl och magen är svullen och ont i huvve varje dag på em. Så vem vet de kanske tog sig å :D

• Anonym (bebis2016)
    Anonym (småland) skrev 2015-05-18 22:54:57 följande:

Min dotter blir tio nästa år och vi är gravida nu och beräknade i januari. Det är också min mans första barn. Kul att se någon med nästan exakt samma!

Jag sörjer lite över att min dotter inte kommer få någon sammanhållning med sitt syskon på samma sätt som om de vore mer jämngamla. Men så blir ju livet ibland.

Ja kul att vi är i samma ungefär :) jag hoppas på att plussa denna månaden men annars kör vi på nästa månad ;)

Ja så känner jag oxå över min dotter, vet att hon kommer bli världens bästa storasyster så som hon har tjatat över syskon men ja om 4 år säger vi hur mycket kommer dom va hemma då lixom :P
  • Anonym (bebis2016)
    Fsake skrev 2015-05-25 20:58:26 följande:

Hur går det för alla? Mitt första försök närmar sig, äl till helgen!

Jag har haft en blödning 6 dagar före beräknad mens på 2.5 dag jätte konstigt :/ men inget utslag på graviditetstestet så det var nog min mens tydligen.... så jag får köra nästa gång ägglossningen kommer tråkigt nog :P
  • Anonym (bebis2016)
    Fsake skrev 2015-05-26 23:02:40 följande:

Vad konstigt! Men har du passerat bim? Många har ju mens när de är gravida..

Ja jag gjorde det i onsdags och inget plus på stickan då, får vänta och se om de blir något mer eller vänts och se om mensen kommer nästa månad :)
Svar på tråden Nu gör vi en* SLADDIS*