Inlägg från: Zesssan |Visa alla inlägg
  • Zesssan

Nu gör vi en* SLADDIS*

Riolina skrev 2015-03-23 16:03:15 följande:

Äl idag och bim den 6 april.

Oj! Mys idag då??? ;)
  • Zesssan
    ViLdiNG skrev 2015-03-23 17:01:37 följande:

Jag har Svea rikes knäppaste cykel så har ingen som helst aning om BIMar och ÄLar

Har sedan december gått över från ppiller till Natrual Cycles (inga hormoner hurraa) och tempar därmed varje morgon och hoppas att den appen till slut efter tillräckligt många månader kommer lära känna min cykel så att den kan delge när det är dags för ditten och datten

Jobbigt att inte alls ha koll ! Och du känner inte av något? jag har inte haft koll innan appen...men börjar förstå att det är 28 dagars cykel :) och att ÄL är när appen visar. Jag känner av det... Men nu igår och idag reagerar magen som den har mens,Känner mig bubblig och konstig. Inbillning eller är det såhär det brukar kännas, bara det att jag inte brukar känna efter?? Hehe
  • Zesssan
    GlitterLina skrev 2015-03-23 15:50:40 följande:

Bim 28/3 om cykeln stämmer

Ok! Känns det som du känner något ovanligt? :p
  • Zesssan
    Riolina skrev 2015-03-24 16:47:55 följande:
    Vi har haft sex varje dag sista veckan! Ikväll och imorgon vill jag också passa på ifall min äl infaller senare än vad min app anger. Jag använder P tracker och jag brukar ha 28 dagar mellan mina blödningar. Men om äl är på dag 14 vet jag inte. Jag har aldrig känt av äl. Det jag har läst är att det vanligast är att ha äl mellan dag 10-14. Så då borde vi ha prickat in rätt och garderat oss förre och efter.
    oooh Kyss härligt!!!!!!!! precis,då håller vi tummarna.
    Jag och sambon hade bara sex två dagar i rad,just för vi är sugna på en liten flicka hiihFlört
  • Zesssan
    GlitterLina skrev 2015-03-24 11:22:45 följande:
    Dessa två appar använder jag
    Ok .. P traker har jag också fast tycker den är tråkigTungan ute Så jag kör på "min Kalender" heter den Flört
  • Zesssan
    Anonym (småland) skrev 2015-03-24 14:28:28 följande:

Känningar idag i nedre rygg och mage. Det betyder att mensen är en vecka bort ungefär. Längtar efter att dagarna ska gå fortare så att vi får sätta igång med görandet av vår sladdis.

aaa.. antagligen samma sak här då,.  HOPPAS INTE........

aa förstår detTungan uteFlört
  • Zesssan
    GlitterLina skrev 2015-03-24 11:20:09 följande:
    Säkert inbillning men känt pytte illamående å lite konstig smak i mun. Pytte lite känns i brösten..

Är på bim -4 så tycker jag borde ha mer ömmande bröst :( så hade jag ju senast när jag va gravid.

Vill så gärna att det ska va ett barn där inne(på rätt ställe)
    aaaaaaaaw... förstår det.. samma härHjärta
  • Zesssan
    GlitterLina skrev 2015-03-25 19:44:25 följande:

Bim - 3

Ömma bröst

Neg graviditetstest :( :(

:( hoppas!!
  • Zesssan

Hur går det tjejer???! Själv känner jag bara som mensen kommer vilken dag som helst. .fast lite tidigt för den också. Blää vill veta nu!

• Zesssan

Riolina ..mm så kan det ju vara, fast kanske inte? Ta inte ut något i förskott. Varken det ena eller det andra. Det kan ju vara så för alla oss här :( men vi får stötta varandra ;)

• Zesssan
    Riolina skrev 2015-03-27 19:49:11 följande:

När har du bim?

Jaa men jag förstår dig jööö! !! Så känner jag också. Helt vilsen igen hehe. Ja,gör det dock kan det ju vara för tidigt ännu, men testa ändå :) jag har bim 2 april. ... ..
  • Zesssan

[quote=75077577][quote-nick]GlitterLina skrev 2015-03-28 08:59:22 följande:[du -nick]

28/3

Bim dag idag..

Ingen mens än men lite molvärk & ömma bröst. Neg på gravtest :(

Suck å snyft

[/quote]

Ok!! Brukar mensen komma exakt? Jag har också molande värk ... vad testade du med fär test?

• Zesssan
    GlitterLina skrev 2015-03-28 10:27:53 följande:

Ok!! Brukar mensen komma exakt? Jag har också molande värk ... vad testade du med fär test?

Nä inte direkt exakt..

Testa me cb & en annan stav..

[/quote]

Ok... hoppas det e för tidigt bara då....
  • Zesssan
    Riolina skrev 2015-03-28 10:53:13 följande:

Å det är snart! När ska du testa?

Vill testa nu!!! Men vågar iinte plus att det e tidigt. ..:D
  • Zesssan
    GlitterLina skrev 2015-03-29 16:02:11 följande:

Den kom nu :( :( :(

*kramar* Skäms typiskt.... men upp med hakan och kör på igen!!!

tror min kommer också när som.. Rynkar på näsan 
  • Zesssan

Idag känns det som mensen kommer vilken sekund som helst.. Obestämd  så... ser mörkt ut denna gång för mig också tjejor.  bläää 

• Zesssan
    Riolina skrev 2015-03-30 20:17:45 följande:

En vecka kvar till bim för mig. Känner inga symtom.

Jag hittade programmet "En unge i minuten" på Youtube. Visst gick det en amerikansk variant på tv också för några år sedan? Någon som vet vad det programmet heter? Jag vill se mer

Ok.. 
    Jag blir tokig på mina skumma symtomer... snart 2 dagar kvar till Bim....

AA juste,känner igen det. Men kommer inte på vad det programmet heter..Tungan ute
  • Zesssan
    Riolina skrev 2015-03-30 20:37:29 följande:
    Vad har du för symtom? När började du känna av de ev symtomen?

Förra månaden upplevde jag mig gravid fast jag inte var det. Mina tidigare graviditeter har jag inte analyserat så här tidigt. Tror inte jag kände något förens efter v 6-7 då.

Håller tummarna åt dig!!
    Typ mensvärk!!! kissar oftare än vad jag brukar och svullen lixom.
    Och ont i brösten...Men det känns som mensen kommer nu men det har den inte gjort. Och jag brukar känna typ såhär en dag innan eller samma dag mensen kommer. 

tack Glad
Svar på tråden Nu gör vi en* SLADDIS*