Nu gör vi en* SLADDIS*
Äl idag och bim den 6 april.
Äl idag och bim den 6 april.
Jag har Svea rikes knäppaste cykel så har ingen som helst aning om BIMar och ÄLar
Har sedan december gått över från ppiller till Natrual Cycles (inga hormoner hurraa) och tempar därmed varje morgon och hoppas att den appen till slut efter tillräckligt många månader kommer lära känna min cykel så att den kan delge när det är dags för ditten och datten
Bim 28/3 om cykeln stämmer
Känningar idag i nedre rygg och mage. Det betyder att mensen är en vecka bort ungefär. Längtar efter att dagarna ska gå fortare så att vi får sätta igång med görandet av vår sladdis.
Bim - 3
Ömma bröst
Neg graviditetstest :( :(
Hur går det tjejer???! Själv känner jag bara som mensen kommer vilken dag som helst. .fast lite tidigt för den också. Blää vill veta nu!
Riolina ..mm så kan det ju vara, fast kanske inte? Ta inte ut något i förskott. Varken det ena eller det andra. Det kan ju vara så för alla oss här :( men vi får stötta varandra ;)
När har du bim?
[quote=75077577][quote-nick]GlitterLina skrev 2015-03-28 08:59:22 följande:[du -nick]
28/3
Bim dag idag..
Ingen mens än men lite molvärk & ömma bröst. Neg på gravtest :(
Suck å snyft
[/quote]
Ok!! Brukar mensen komma exakt? Jag har också molande värk ... vad testade du med fär test?
Ok!! Brukar mensen komma exakt? Jag har också molande värk ... vad testade du med fär test?
Å det är snart! När ska du testa?
Testade mig. .Neg :( men lite tidigt . 5 dagar innan bim! !! Hoppas :D
Den kom nu :( :( :(
Idag känns det som mensen kommer vilken sekund som helst.. så... ser mörkt ut denna gång för mig också tjejor. bläää
En vecka kvar till bim för mig. Känner inga symtom.
Jag hittade programmet "En unge i minuten" på Youtube. Visst gick det en amerikansk variant på tv också för några år sedan? Någon som vet vad det programmet heter? Jag vill se mer