Inlägg från: Mikaela90 |Visa alla inlägg
  • Mikaela90

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Hoppar in här jag med då

Är 24 år gammal och väntar andra barnet. Har en dotter som fyller 6 om 3 månader

Bf 29/11

• Mikaela90

Med tanke på vul

Får vem som helst göra det? Funderar lite då jag inte vart erbjuden det när jag var gravid med dottern. Men det kanske är något man måste påpeka själv?

• Mikaela90
    Miaomiao skrev 2015-03-23 16:25:47 följande:

Jag ska in på privat VUL, kostar 300 kr. Sånt kan vem som helst göra - bara att betala :)

Okej tack för svaret Då vet jag vad jag ska göra
  • Mikaela90

Hej allihop Inte skrivit så mycket men går in i vecka 6 imorgon (5+0). Förra veckan var jag illamående så fort jag vakna men det har faktiskt lugnat ner sig. Känner mest hunger på morgonen nu. Har varit lite orolig de senaste dagarna pga detta då jag inte känt av några speciella symptom, men nu har brösten blivit större - sambon klämde försiktigt och sa detsamma och förutom det så spänner brösten galet mycket, får även ofta molvärk på kvällen. Imorgon ska jag ringa och skriva in mig på mvc

• Mikaela90

Vecka 7 (6+3) och ett konstant illamående drog igång för 3 dagar sen. Vaknar mitt i nätterna att magen vill vända sig ut och in. Spyr inte, bara det här jobbiga illamåendet dag ut och dag in. Kan inte koncentrera mig på jobbet. Började med sea-band igår, kanske lugnar det illamåendet en del.

• Mikaela90

Lycka!! Allt såg jätte bra ut, bebisen sparkade och viftade med armarna. Vart framflyttad en dag så 9+4 nu
  • Mikaela90
    HCS skrev 2015-05-04 16:04:39 följande:

Plussade idag igen på äl+9. Så glad!

Hoppas det går bra för alla här inne!! 

Grattis!!
  • Mikaela90

Hej tjejer! Länge sen jag uppdaterade här, sist var när jag hade gjort ultraljudet i v.10. Nu är jag i v.19 (18+2 för att vara exakt) och känner av bebisens sparkar allt mer. Har märkt att när jag sätter mig ner under dagarna (äter, kollar på tv) så börjas det sparkas direkt och bebis blir väldigt aktiv.

Och såklaaaart RUL närmar sig! På torsdag är det äntligen dags! Snaaaaart!!

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!