• EJai

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Jag väntar barn nr 4 med Bf 25/11 så lägg gärna in mig i listan. Vi hade väll tänkt ett barn tidigast med planera i september men det blev nu så då kör vi på detta.

• EJai

Göteborg här. Känner inte nått alls direkt förutom trötthet. Tidigt vul 28/4 är då 9+6 enligt sista mens.

• EJai

Jag har ju 3 barn sedan innan aldrig haft blödningar men finna gången hat jag det efter varje sex tillfälle och hade en dag bara från ingen stans kanske färskt blod i en mask mängd anledning okänd å va 2 dgr utan sex så inte pga detta. Varit på två kontroller en på kk å allt såg bra ut. Sen på inskrivning ett tidigt vul allt såg bra ut. Så har du inte klumpar så försök få ett vul alt ul. För min del då behövde jag inte överdriva alls utan jag fick komma in å vänta 4h ungefär på min tur. Bor i gbg

• EJai

Tråkigt när man skall bli bortskickad. Din mvc har inte möjlighet att ta ett ul på dig för att stilla oro för dessa blödningar? Min gör men dem vill minst att jag skulle vara minst 8 fulla veckor gången. Ville inte vänta en vecka så jag åkte till kk vid tidig morgon för att minska vänte tid. Sa att jag inte våga gå till jobbet ifall det va missfall på G men att jag kan ju inte sjukskriva mig flera dgr av rädsla.

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!