Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hej! Lite oplanerat men plussade idag! Vi är chockade men sååå glada! Nu till min fråga, tagit två migräntabletter (när jag inte visste om att jag var gravid!!) är det något farligt?
Hej! Lite oplanerat men plussade idag! Vi är chockade men sååå glada! Nu till min fråga, tagit två migräntabletter (när jag inte visste om att jag var gravid!!) är det något farligt?
Hej globetrotter90! Ja precis men känns som det är riskfritt eftersom det hände så tidigt. Jag borde vara i v.6 men på digital stod det 1-2 v? Jag har beräknad födsel i slutet av nov/ början av dec. Mysigt!!????
Jag bor i Jönköping första barnet! :)
Haha håller med er! Vill helst ta nytt test varje dag. Men alla mår ju olika och känner olika hur kroppen förändras. Längtar ialf tills vi ska kolla bebisen första gången... Så man kan vara glad sen, förhoppningsvis!
Åh berätta gärna hur det gick när du kollade! Jag ska kolla om två veckor, sååå nervös!
Vart i Spanien bor du?
Kanske känslig fråga för er som fått missfall (ni behöver inte svara) men i vilken vecka fick ni era missfall?
Hej carrot90 jag har bf 26/11 enligt apparna! :) hur mår du? Jag mår förvånansvärt bra. Lite ont i huvudet/ trött och liiiite ömma bröst. Inget illamående eller så.
Hej alla! Har mått sååå illa i ca 3 veckor. Gick in i v.10 idag, någon som haft illamående som börjat avta? Hoppas det avtar efter v.12 men min största skräck är att det ska hålla på längre...