Mikaela90 skrev 2015-03-29 08:27:03 följande:
Hej allihop
Inte skrivit så mycket men går in i vecka 6 imorgon (5+0). Förra veckan var jag illamående så fort jag vakna men det har faktiskt lugnat ner sig. Känner mest hunger på morgonen nu. Har varit lite orolig de senaste dagarna pga detta då jag inte känt av några speciella symptom, men nu har brösten blivit större - sambon klämde försiktigt och sa detsamma
och förutom det så spänner brösten galet mycket, får även ofta molvärk på kvällen. Imorgon ska jag ringa och skriva in mig på mvc ![](http://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile2.gif)
Halloj :) Jag är också en som inte gör mycket väsen av sig här inne men jag är inne och läser dagligen. Jag gick in i vecka 6 igår och har precis som du hunger på morgonen, jag brukade äta frukost efter ha lämnat lilltjejen på dagis men nu måste jag äta något direkt jag vaknat. Jag har inte heller några direkta vardagliga symptom, eller så är det bara att man inte känner efter. ;) Med första barnet var jag så orolig när jag inte kände något, men denna gången vet jag att jag inte märker så mycket i början. Ömma bröstvårtor och molvärk som känns lite då och då. :)
Jag har redan ringt mvc här och fått en tid till hälsosamtal, men det ligger så långt fram att jag funderar på att ta det samtidigt som inskrivningen runt graviditetsv. 10. Hälsosamtalet gav inte så mycket förra gången.