Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hej
Hoppas jag får hoppa in här. Plussade nu ikväll (lite i chock) med andra barnet och beräknad BF 5/12
Har sedan tidigare en son född 2013
Hej
Hoppas jag får hoppa in här. Plussade nu ikväll (lite i chock) med andra barnet och beräknad BF 5/12
Har sedan tidigare en son född 2013
Åh då ligger vi lika nästan, jag har 5/12 och sista mens första dag 1 mars
Nu blev det fel och min telefon klippte in ett eget datum.. Tokigt.
Vi har BF 4/12 -15 hade sista mens första dag den 28 februari
BF-lista23/11 - Fairytale0124/11 - Miaomiao24/11 - CeElSu24/11 - eihr25/11 - EJai26/11 - fridilie27/11 - LindaM27/11 - Spjutt27/11 - ELG28/11 - Thegiirl / Göteborg / Andra barnet29/11 - HCS / Västerås / Fjärde barnet29/11 - Mikaela9029/11 - MelinaG29/11 - Knasen8530/11 - Nimmi30/11 - miela331/12 - dalin793/12 - LilaLove3/12 - aeberg? - Globertrotter90? - frida19914/12 - Denisevictoria4/12 - Johanna90 / Malmö / första barnet5/12 - Knasbollen81/Uppsala/andra barnet
Vad många skåningar! Vad roligt! Här är en till, jag bor i Vellinge kommun.
Imorgon dags för hälsosamtal och v7!
Känner inte så mkt de senaste dagarna, och känner mig sjukt orolig över det. Har varit dödstrött och mått illa innan, men har sett till att gå och lägga mig jättetidigt varje kväll så jag inte ska vara helt däckad dagen efter. Alltså har jag inte heller varit så trött, såklart! Och desto tröttare jag är desto mer illa mår jag. Humöret är däremot totalt i botten, så även tålamodet...
Någon mer än jag som tagit fler tester fast de visat positivt bara för att se att fortfarande stämmer nån dag senare? Får typ panik när man känner mensvärk att de är kört
Välkomna ni nya!
Kul med en till från Västerås! Samma BF dessutom Men jag kommer snittas så det blir några dagar innan..
jag fick en total sfinkter vid min första förlossning. är snittad med 2an och 3an..
Gick på klara-samtal här i västerås vid min förra graviditet för jag ville gärna föda vaginalt, men vid ul i v 36 konstaterade barnmorskan att han var stor och det blev snitt. Tacksam för det! och nu efter två snitt är det ingen diskussion. Känns bra att slippa fundera på det
Var på hälsosamtal igår. Det kändes bra att ställa frågor men jag är fortfarande nervös.
Nästa del av inskrivningen blir 18 maj. Känns som en evighet. Och efter det får jag antagligen en tid för RUL.
Mitt landsting gör varken KUB eller Nupp, ska börja till sommaren eller hösten. Men jag har tjatat mig till att få vara testperson för de som ska utbilda sig i att göra Nupp. Kanske inte så tillförlitlig då men jag kommer åtminstone få se att det är något där inne kanske redan vecka 10.
Får se om jag måste lämna er. Började blöda nu på förmiddagen ljusrosa och har mensvärk. Känner inget i brösten och illamåendet har minskat så tidigt mf är nog ett faktum...
Tack alla! <3 Känns skitledsamt. Mensvärken bara ökar och blöder lite mer så jag har inte ens ringt bm eller kk. Jo jag ringde bm i morse och bokade första tiden, sen började jag blöda.. Orkar inte ringa tillbaka idag.
Vid mitt förra mf så fick jag inte ens komma in, behövdes inte (bara om jag blödde jättemycket förstås, typ) Kroppen skulle sköta det där själv. Då var jag en vecka till gången.
Lycka till alla andra!<3