Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hej, jag vill också gärna vara med, har bf den 27/11. Väntar mitt 5, familjens 6:e barn har pojkar på 13, 10 och 10, en flicka på 7 och även en bonusdotter på 6.
Har försökt i 6 år och äntligen ett plus.
Hej, jag vill också gärna vara med, har bf den 27/11. Väntar mitt 5, familjens 6:e barn har pojkar på 13, 10 och 10, en flicka på 7 och även en bonusdotter på 6.
Har försökt i 6 år och äntligen ett plus.
Här är en till som är supertrött, tar alla tillfällen i akt att sova, om så bara 5 minuter:)
Jag har inte bokat tid till bm men väl till vår gynekolog, ska dit nästa onsdag för att se så allt ser bra ut och fastställa antal foster, måtte veckan gå fort:)
Har varit på vul i dag och fick se en uppklarning och något litet som rörde sig?? dock såg vi en uppklarning till lite ovanför men som läkaren "viftade bort" frågan är har det varit en till eller kommer vi se en till vid nästa vul den 5 maj?
Någon som varit med om liknande?
Har ni berättat om graviditeten för någon än? Vi ska berätta för bådas föräldrar imorgon. De kommer ändå förstå det annars, när jag inte vill ha någon alkohol till påskmiddagen.
Nu gick det tydligen att ladda upp bild ???? detta är den 7/5 va då i 10+3
Hej.
Är i vecka 14+1 idag och min livmoder når upp till naveln. Detta är mitt fjärde. Är det någon som har det likadant?