emeliemarietherese skrev 2015-04-20 18:43:29 följande:
de två senaste dagarna har mitt illamående nått nya höjder. Mår illa precis hela tiden och finns inget som hjälper, äter regelbundet, små portioner, men som sagt inget hjälper. Funderar på att börja ta postafen men blir så rysligt trött av det, jag som redan har svårt att hålla mig vaken längre än till halv nio på kvällarna. Går in i vecka 10 imorgon och har då ett VUL för att se att allt står rätt till med den lille.
Har ni andra börjat märka något på magen än? Jag har gått ner ett halvt kilo och har inte känt mig mer svullen än jag varit pga orolig mage (vilket jag haft mkt hittills under denna grav). I eftermiddag var dock första gången jag kände att jag inte orkar gå och "hålla in" magen som man alltid gör annars utan att jag bara vill slappna av i magen, och upplever den svullen. Ingen bebismage eller så, men svullen.
Det pendlar väldigt mycket för mig !
Har typ känt mig "bakis " i över en vecka :/
Jag kom på att börja drick juice med exotisk smak för 2 dagar sedan . Gud ! Det har varit min räddning ! Håller uppe mitt blodsocker och håller mig borta från dem där riktigt jobbiga dipparna man får som gör att man mår så sjukt illa :)
Men det har ju inte försvunnit så sätt men vill hålla mig i från mediciner så gott jag kan :)
morgonen är lätt värst Tycker jag !