Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hej Alla. Hoppar in här om det passar.
Väntar min tredje som det ser ut. plussade för snart två veckor sedan. Började med att jag hade en massa pina på höger sida, vid äggstocken, blev nojjig då det påminde om när jag hade en custa på väntra som fick opereras bort några för två år sedan, vilken var en prossec, men gjorde ett grav test för att "utesluta" det då det är det första de frågar om jag hade sökt mig till sjukvården, men där plussade jag. vände mig iaf till kk akut pga pinorna i magen. de kunde inte se något, och enligt beräkningarna sen senaste mensen var jag i vecka 5 då, alltså vecka 7 nu, men fick gå och lämna blodprover några gånger och senast igår. då tyckte de hcg var tillräckligt högt så vul gjordes, endast en liten bubbla på skärmen syntes, så blev flyttad till vecka 5,,, inga fler kontroller behövs tycker dem om jag inte skulle få fler eller mer problem.
Mår absolut inte prima, mår hemskt emellanåt, orken tryter enormt och denna kostanta illamående som gungar i magen. inte ens mått så här med båda barnen tillsammans.