Inlägg från: Fairytale01 |Visa alla inlägg
  • Fairytale01

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Hej svejs ð???kan jag hoppa in hos er?
    Har Bf 23/11 och ett par barn sedan tidigare.

Pojke -99
    Flicka -00
    Änglason -12
    Pojke -13
    Flicka -14
    Och så idag i v 5+0.

• Fairytale01

Miaomiao, hihi tack! Ser att du också har tätt mellan dina!

Jag var säker på att tösabiten född -14 skulle bli min sista, men icke! Suget kvarstod. Och här sitter jag alltså

Är sjukt irriterad denna gång, mycket mer än någonsin innan. Och plussade dessutom på bim -8. Ska bli väldigt spännande att få veta vad det är för en liten raket som gömmer sig där inne. Ska också försöka få till ett vul.

• Fairytale01

Beklagar med mf, vad tråkigt. Stor kram!

Här är jag inne i den värsta tröttheten jag någonsin upplevt. Femte barnet, och tröttare än någonsin under en graviditet. Hoppas jag snart piggnar till för att vara så här slagen är inget kul för omgivningen. Är mammaledig med en 1-åring och en 2-åring och det finns liksom inte tid att ligga och vila

På måndag är det dags för första hälsosamtalet hos bm iaf

V 5+4 idag!

• Fairytale01

Vad många skåningar! Vad roligt! Här är en till, jag bor i Vellinge kommun.

Imorgon dags för hälsosamtal och v7!

Känner inte så mkt de senaste dagarna, och känner mig sjukt orolig över det. Har varit dödstrött och mått illa innan, men har sett till att gå och lägga mig jättetidigt varje kväll så jag inte ska vara helt däckad dagen efter. Alltså har jag inte heller varit så trött, såklart! Och desto tröttare jag är desto mer illa mår jag. Humöret är däremot totalt i botten, så även tålamodet...

• Fairytale01

Hej tjejer! Var på ultraljud imorse som visade en liten söt minibebis med tickande hjärta. Åh vad glad jag blev! Blev flyttad från 23/11 till 19/11. Nu inskrivning på onsdag

Bara njuter, har varit så sjukt orolig!

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!