Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Hej på er, jag kommer med här om det går bra, jag har inte plussat men resten stämmer. Inväntar vecka 7 tänkte jag, för att inte bli för ledsen om det blir tidigt missfall. Gammal och bär förmodligen på mitt eventuella första barns embryo som kanske 5 ½ v, med en lagom gammal far till det:). Jag börjar undra om jag kan ge detta ett syskon, tror det faktiskt, får se hur detta och allas vår gemensamma existens förlöper för en utvärdering av den fortsättningen.
Samtidigt ligger min far förmodligen för döden, vilket är i tid för hans ålder och kondition. Jag hoppas på minsta möjliga lidande och kanske ett tillfrisknande, men han vill inte det, men jag tror ändå att tillfrisknandet är bättre avslappnande för hans sinne, än kroppens stress inför döden. Är hans kropps vilja tillräckligt stark kommer han nog snart vilja tillfriskna, men den kan vara på sista andetagen. Jag hoppas han kan förstå och känna något när jag berättar, om jag hinner. Oavsett det en liten underlig känsla av glädje och sorg, sorgmunternt. Det finns lite sagor om hur det sista andetaget lämnar över till nya andetag, inte för jag tror eller lägger vikt vid det, men tanken är trevlig när min far varit en fin, lugn och rolig människa.
Mitt BF innan BV-kontroll är 30/11-15.