Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Jag hoppar in här :) BF 4 dec 2015.Gick in i v 6 i lördags, så v 5+3 idag.
Här har ni en till som inte känner mer än växtvärk ibland och ömma bröst. I v 6 nu, går in i v 7 på lördag.
Jag måste bara dela med mig, för jag är så glad att jag nästan spricker, hoppas att det är okej. Var på privat tidigt VUL idag och vi fick se ett litet hjärta slå! Var 6+3 men blev flyttad till 6+1.
Behöver lite råd!!
Är i v 6 och var idag på ultraljud för att se så allt växer som det ska, men fick inte se bebis ännu. Jag ser en skugga uppe i högra hörnet på nedersta bilden, men är inte säker på vad det är.
Blir bara orolig.
Läkaren sa åt mig att sluta oroa mig, hos vissa syns det inte förrän i v7.
Vad tror ni?? För 2 veckor sedan var det bara en Putteliten bananformad hinnsäck man såg och idag är den stor och rund och gulesäcken syns idag med.
Kram!
Inatt fick jag orgasm i sömnen, och fick så jävla mkt kramp i livmodern! Känner ingenting nu men blev riktigt rädd. Kan jag orsaka ett missfall? Är det farligt? Jävla skit!
Asså åh! Mådde inte så här när jag väntade dottern för 2 år sedan :-/ känner mig sjuk, febrig, frusen, huvudvärk o en liten konstant illamåendekänsla. Känner mig inte alls gravid bara sjuk :-/
Äntligen börjar illamåendet dämpas, och med seabanden är det nästan kontant borta så skönt! Men har upptäkt en ny grej jag inte upplevde med förra graviditeten. Visst att man kissar oftare än vanligt men jag behöver nästan varje gång även göra nr 2. Vanligtvis gör jag de var 3-4:e dag (+har magproblem) så det känns väldigt ovanligt för mig. Blir flera gånger per dag. Någon mer? Vanligt?
Tack snälla ni!
Detta fick jag i morse, inte kan väl hcg öka igen efter man testat blankt efter mf?? Testade även blankt på äl-test i några dagar innen dom började öka igen, efter ytterligare en vecka började gravtesten ge utlsag igen...
Jag är så nojig! Är i v 8 (7+3) och har mått väldigt illa, haft mensvärk till och från och sedan väldigt ömma bröst. Men inatt är det som att alla symtom försvunnit... illamåendet är borta, mensvärk en likaså. Brösten fortfarande lite ömma men inte i samma mängd. Känner mig inte speciellt trött heller (vilket jag var med första sonen) kanske bara lite nu. Tänker att "jaha, där dog det barnet!" Är det någon mer där symtomen börjat avta i den här veckan?
Ska göra vul på måndag , men är sååå nervös.
Två senaste dagarna så har jag inte mått illa, inte varit trött, har varit sugen på sex och känt mig som vanligt. Innan har jag varit dödstrött, illamående och inte orkat något. Är också orolig!
Jag har med vul på måndag! Har varit med om att det inte har sett bra ut två gånger på vul, så känner mig skiträdd den här gången. Hoppas verkligen att det ser bra ut för oss båda!