• lundberg

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

miela33 skrev 2015-04-02 17:01:50 följande:

TS: jag blir så ledsen för din skull.... Beklagar verkligen!

Dax för mig att uppdatera lite..... Vart hos dr 5 dygn innan jag plussade pga grym smärta efter sex, där konstaterades lite vätska i magen, men syntes att de var nära till mens o han trodde att vätskan skulle försvinna ut med mensen, nu kom ju ingen mens utan jag plussade istället, så ringde gyn i tis o fick tel tid idag. Dom ville att jag skulle komma in för en koll, alla mina symtom försvann i förgårr. Samt att jag har fått typ mensvärk med hugg, var rätt säker på att något var fel. Men väl hos dr sa han att det e normalt o förklara att vi inte kommer se hjärtljud såhär tidigt, MEN han visa den lilla " valen" som jag tycker de likna, o sa att han skulle kladda lite med datorn, o då såg vi hjärtljud ?? Fick även en bild med mig som mormor skall få i påskägg imorgon :) känns underbart! Allt såg jättebra ut o jag var i v 6 (5+2) precis som mina beräkningar. Mitt enda symtom är dock att jag verkligen inte har något tålamod o börjar bli väldigt känslig (gråtfärdig)

Jag är jätteorolig då mina gravidsymptom har börjat avta och känner mig inte gravid längre :( är i v 6+2 enligt mina uträkningar men vet inte riktigt om det stämmer, är jätteorolig!
  • lundberg

Kan någon snälla hjälpa mig? Har de senaste dagarna kännt att alla grav symptom har försvunnit, mådde konstant illa onda bröst svullen osv men nu ingenting.. är dag i v 7+4 gjordenett nytt gravtest igpr morse och det visade ett jättesvagt plus. Från att ha vart jättestarkt för en månad sen, har kännt lite små ont i ljumskarna men inte så mycket alls och inte börjat blöda någonting. Ringde kvinnokliniken och hon sa att bebisen med största sannorlighet har dött men min kropp vet inte om det än.. är så ledseb ska dit på onsdag men orkar inte vänta så länge!! Någon som har vart med om samma någon gång???

• lundberg

Hallå där! Någon mer som har ont i ländryggen och i livmodern och lite i ljumskarna? Är det vanlig växtvärk tror ni? Är i v 10+2 idag och lite orolig. Va på vul i v 9 och fick se ett tickande hjärta! Hoppas verkligen att allt är bra!

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!