Inlägg från: hilmaeleonora |Visa alla inlägg
  • hilmaeleonora

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Hej!

Får jag vara med här?
    Jag har bf 3 december, fjärde barnet. 
    Dock ny pappa.
    Jag fick ett missfall i april, i övrigt har vi kämpat rätt länge. Just nu är oron större än glädjen, men jag är gärna med i tråden och försöker glädjas när jag kan.

• hilmaeleonora

Kromosomfel går ju ändå inte att påverka. Det är som det är. Jag är 39 och ska få fjärde barnet, första ggn jag gör kub och har inte sett nån anledning till det innan. Inget som bm ens tagit upp.

• hilmaeleonora

Födde vaginalt två gånger och fick sfinkter rupturer båda gångerna. Därför snitt tredje gången och nu fjärde, det är redan bestämt. Om en månad får vi exakt datum.

• hilmaeleonora

Jag fick ju två sfinkter rupturer med första och andra. Hade dubbla sittringar i en vecka men har inte haft några som helst problem efteråt. Trots det vill de inte att jag föder vaginalt igen. 
    Håller med, det är ett ordentligt träningspass. Efter snittet var jag mer groggy, illamående och allmänt risig. Så återhämtningen har gått mycket segare med snitt. 
    Men, så får det bli även nu.

• hilmaeleonora
    Knoppen234 skrev 2015-06-11 10:56:42 följande:
    Men med snitt har man inte ont där de snittat och typ svårt att röra sig efter? Förlåt alla mina frågor kring detta men barnmorskan svarar inte lika bra som ni :) och jag är jätte nyfiken vad man har framför sig. Och snitt vet man ju aldrig men håller tummarna och tårna att jag slipper.
    Jo det är lite besvärligt då också. Men det tar jag gärna, om alternativet är att det finns risker för att gå med stomipåse resten av mitt liv. 
  • hilmaeleonora

Man behöver inte använda unisex-kläder tycker jag. Varför inte använda alla färger på båda könen om man känner för det?

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!