• dorisss

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

bebba83 skrev 2015-11-10 02:59:52 följande:

Klockan 21. 38 kom våran prinsessa till världen. 45 cm och 2600 gram ren kärlek!!! Sitter å tittar på underverket nu, har precis kommit till BB efter operation av moderkaka som satt fast. Hur mår ni alla????

Åh grattis!!! Vill också sitta och titta på min prinsessa ????
  • dorisss
    summer13 skrev 2015-11-21 11:21:01 följande:

Vaknade imorse och var SÅ dålig. Gick på toa och låg o kräktes hela morgonen. Som en riktig maginfluensa. Konstigt nog så har det nästan försvunnit nu och istället har det kommit mycket förvärkar och som mensvärk.

Dricker lite te, kollar en film och hoppas värkarna gör lite nytta iallafall!! Mycket märklig magsjuka imorse dock, trodde fan jag skulle dö haha!

Hade mina första riktiga förvärkar igår, ett par st bara. Sedan har jag mått sjukt illa hela natten, varit uppe flera gånger. Nu när allt som bortblåst och jag är bara väldigt trött eftersom jag varit vaken så mycket, väldigt märkligt!
  • dorisss
    summer13 skrev 2015-11-21 15:24:35 följande:

Är nog kroppen som gör sig redo! Det är så segt att inte veta när det kommer hända, kroppen kan ju hålla på i veckor innan och krångla.. :-/

Ja det där med att inte veta och släppa kontrollen är inte riktigt min grej. Nu har jag gått över fyra dagar så oavsett vad som händer vet jag att hon kommer inom två veckor.

Mår du bättre nu?
  • dorisss
    summer13 skrev 2015-11-22 07:59:14 följande:

Ja nu är det bättre. Var som bortblåst igårkväll så var nog ingen magsjuka iaf!

Usch vad jobbigt att gå över tiden!! Får hoppas hon kommer snart då!

Ska boka in tid för igångsättning imorgon. Spännande och se när det blir.. Slutet av veckan om jag får min vilja igenom!

Åh vad spännande! Hur kommer det sig att du ska få bli igångsatt?
  • dorisss
    summer13 skrev 2015-11-22 10:34:22 följande:

Dottern var stor när hon föddes (nästan 5 kg) och denna filuren i magen beräknades väga 4 kg i fredags. Så går jag för länge blir den alldeles för stor, mina verkar lägga på sig ordentligt i slutet!!

Oj, ja då förstår jag! Hoppas du får ett datum snart då????
Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!