Vi med BF i slutet av nov/början av dec!
Klockan 21. 38 kom våran prinsessa till världen. 45 cm och 2600 gram ren kärlek!!! Sitter å tittar på underverket nu, har precis kommit till BB efter operation av moderkaka som satt fast. Hur mår ni alla????
Klockan 21. 38 kom våran prinsessa till världen. 45 cm och 2600 gram ren kärlek!!! Sitter å tittar på underverket nu, har precis kommit till BB efter operation av moderkaka som satt fast. Hur mår ni alla????
Vaknade imorse och var SÅ dålig. Gick på toa och låg o kräktes hela morgonen. Som en riktig maginfluensa. Konstigt nog så har det nästan försvunnit nu och istället har det kommit mycket förvärkar och som mensvärk.
Dricker lite te, kollar en film och hoppas värkarna gör lite nytta iallafall!! Mycket märklig magsjuka imorse dock, trodde fan jag skulle dö haha!
Är nog kroppen som gör sig redo! Det är så segt att inte veta när det kommer hända, kroppen kan ju hålla på i veckor innan och krångla.. :-/
Ja nu är det bättre. Var som bortblåst igårkväll så var nog ingen magsjuka iaf!
Usch vad jobbigt att gå över tiden!! Får hoppas hon kommer snart då!
Ska boka in tid för igångsättning imorgon. Spännande och se när det blir.. Slutet av veckan om jag får min vilja igenom!
Dottern var stor när hon föddes (nästan 5 kg) och denna filuren i magen beräknades väga 4 kg i fredags. Så går jag för länge blir den alldeles för stor, mina verkar lägga på sig ordentligt i slutet!!