Känner mig också större redan nu. Är i v 10+3. Men jag vet inte om det bara är tarmarna som gör att jag är mer svullen. är andra barnet, och visst brukar det börja synas fortare men tror inte det syns så här snabbt, speciellt inte på mig som redan är ganska mullig runt magen (från min första grav) som jag tyvärr inte lyckats tränat bort. Är ju en annan sak om man är väldigt smal, då syns det ju som fortare!
Jag ska försöka tänka att inte äta så mycket kakor, godis, glass, skräpmat och läsk. Just nu känns det ganska enkelt, då det enda jag är sugen på är päron, tomater, kiwi, äpple och apelsin. Typ syrliga saker! Gick upp över 20 kg med sonen, och vägde då 63 kg som startvikt. Gick dock ner till 59 kg redan 2 månader efter förlossningen, så det mesta var vätska. Men sen blev man sjuk, och slutade att träna och nu har jag en startvikt på 80 kg, och har redan gått upp 2 kg. Har panik. Vill att vågen ska stå på +-0. Att jag kan få gå ner i vikt, medan bebisen frodas ;)
Jag vill få en hård bebiskula nu så man slipper se "fet" ut! Kan knappt hålla in magen nu heller, så känns bara jobbigt.