Knoppen234 skrev 2015-06-29 22:26:20 följande:
Ne de känns rätt bra då vi precis köpt hus och har inflyttning i oktober så nu känner jag att de finns tid att bo in sig innan det är dags för bebis. :)
Känner lite smått ibland men ibland är de inget alls men har moderkakan i framvägg så de kan förklara varför de bara känns ibland :) men allt såg bra ut så nu kan man slappna utav och bara ta de lugnt :)
Jag var så inne på att de var en liten pojke där inne så jag sa "kan man se snoppen" men de kunde vi inte eftersom det visade sig vara en tjej som låg och lura :)
Får hoppas att den ligger lite bättre till denna gång då. Har förstått att om den ligger lågt så kan man få göra kejsarsnitt. Men de såg bra ut nu iaf för oss så vi får hoppas den stannar där :P( livrädd för kejsarsnitt). Men skönt att de har lite extra koll nu så att det inte blir som sist.
Jag vet att vi kommer ta extra blodprover lite då och då för de visade sig att jag var 0 negativ (blodgrupp).
Ska ni ta reda på vad det är för en som gömmer sig där inne? :)
Vad skönt att ni hinner bo in er o så då :) får man fråga var ni bor?
Haha vi är oxå helt inställda på en liten kille, nästan alla runt oss tror det oxå. Så det blir spännande. Vi ska absolut ta reda på det, blir lättare att förbereda allt då.
Vi vet inte om vi skall flytta o när. Blir ju att flytta ihop ordentligt då. Så mycket som spelar in och han vill tvärs över hela Skåne, jag är inte säker på om jag vill det. Underlättar hans jobb, men jag har familjen o sonen och så här. Och väldigt hoppigt förhållande, men det är mest pga mina hormoner.
Jag har blodgrupp rh-negativ men ännu inte fått svar på vad bäbis har :/
Sist var KS det sista ja ville göra, det fanns inte ens på kartan, denna gången är det lite tvärtom, livrädd för vaginal förlossning.
Hoppas du oxå får känna bäbis snart, det kommer :) så mysigt :)