-
Håller tummarna <3Kiesha skrev 2015-04-10 15:41:05 följande:Okej.. Får hoppas att det slutar och inte övergår till blod.
-
Tror inte det, skulle inte oroa mig!Dakine skrev 2015-04-12 07:45:21 följande:
Inatt fick jag orgasm i sömnen, och fick så jävla mkt kramp i livmodern! Känner ingenting nu men blev riktigt rädd. Kan jag orsaka ett missfall? Är det farligt? Jävla skit!
-
För mig räckte det med en morgon och kväll typ var 12e timme. Tog dom bara under v 8 och 9 då jag mådde som värst. Har du fått dem utskrivna?Knoppen234 skrev 2015-04-12 15:03:51 följande:
Okej, ni som tagit Lergigan vid illamående vad hade ni för symtom? Hjälpte det? Hur mycket tog ni och hur stort mellanrum mellan tabletterna?
Jag hade Lergigan Comp sen finns det väl bara Lergigan också? Vet inte riktigt skillnaden men tror det är mer coffein i compen som ska ha bättre effekt.
Hoppas du får nåt som lindrar! Strykekram -
Hej! Hoppar tillbaka hit igen om det är ok(är ju trots allt jag som är ts )
Fick detta idag, helt chockad! Fattar inte, trodde jag skulle ha ägglossning i veckan som var, men den kom aldrig äl testen bara ökade i styrka och inga symtom på äl istället har jag dragits med illamående på kvällarna sen i tisdags och ömma bröst. Vet dock ej när jag hade äl, testade blankt igen den 8/4 på morgonurin med cb plus så ny graviditet borde det ju vara.. ?
Någon med en teori??
-
Härligt för er som fått vul! :)
Hoppas alla här inne mår bra och allt är som det ska!! (så bra man nu kan må i en tidig graviditet :/ )
-
Thegiirl skrev 2015-04-19 07:52:06 följande:Åh Gud så roligt ???? grattis!! Hoppas den är här för att stanna nu ^^MissPin skrev 2015-04-18 21:59:48 följande:Grattis! Underbart att det tog sig så snabbt igen! :)Tack! Känns otroligt märkligt, men känns i kroppen som att det kan stämma! Vågar inte tro det knappt. Ska ta ett test till i morgon, tar nu en hcg sticka från graviditetskollen varje morgon, men tycker det är så svårt att se på dem. Har ni någon erfarenhet av dem?Miaomiao skrev 2015-04-18 21:36:08 följande:Välkommen tillbaka! Ser otroligt lovande ut! Grattis, vad kul att det tog sig direkt!
Tyckte mig dock se ett lite starkare svagt streck på den i morse..
-
Lortdocka skrev 2015-04-19 11:10:09 följande:
HCS: Jag vill verkligen inte vara en glädjedödare, och hoppas att det är en ny graviditet för er! Men jag vill ändå berätta att jag efter mitt missfall (sommaren 09) testade positivt på graviditetstest i en månad efteråt, läkaren förklarade det med att alla hormoner inte går ur kroppen direkt och att jag fortfarande hade rester kvar i livmodern "som störde", först efter första mensen (fyra veckor efter mf) testade jag negativt igen. Vill inte göra dig orolig/rädd, men det var vad som slog mig när jag såg ditt positiva test så snart efter ditt mf...
Har man testat blankt kan det väl inte öka igen?? Dessutom borde ju inte gravidillamåendet komma tillbaka..Fridisen26 skrev 2015-04-19 14:58:52 följande:Måste också vara tråkig och säga att gravidhormonerna finns kvar i veckor efter MF eller förlossning.. För att säkert få veta hur läget är , är att ta blodprov flera dagar i rad för att se om det blir en ökning!
Lycka till!!
-
Det var ett väldigt tidigt mf, (som typ 1.5 v försenad mens) och jag testade blankt med cb den 8e och nu var det ett tydligt plus där igen. Hade känningar på äl runt den 10e så det måste varit då det skedde!.. hade liten stegring på äl stickorna 9-10e. Dagarna innan var dom blanka.
-
Kan tillägga att vid mitt första mf för ett par år sedan som kom till 6+1 (en vecka längre) då testade jag blankt två veckor efter och hade äl samma vecka. Så jag tror nog att jag faktiskt är gravid igen.
-
Tack, mitt test var starkare idag, jag tror på en ny graviditet. :) Hur har det gått för dig??CeElSu skrev 2015-04-20 00:21:17 följande:Hoppas för eran skull! <3