• HCS

Vi med BF i slutet av nov/början av dec!

Tack snälla ni! Solig

Detta fick jag i morse, inte kan väl hcg öka igen efter man testat blankt efter mf?? Testade även blankt på äl-test i några dagar innen dom började öka igen, efter ytterligare en vecka började gravtesten ge utlsag igen...

• HCS

Härligt att se! Jag har också läst det. Håller tummarna för att det går bra

Kiesha skrev 2015-04-20 15:22:14 följande:

Precis kommit därifrån och fick se ett pickande hjärta! minskar missfallsrisken när man får se hjärtat slår? Tycker jag har läst det någonstans. :)

• HCS

Jag började blöda 1 april. Skulle då varit i 5+3 men testen ökade inte som de borde. 1 v efter bim borde det varit starkare än det visat. Testade nästan blankt i påskhelgen och den 8e var cb blankt. Även äl testerna.

hilmaeleonora skrev 2015-04-20 12:14:27 följande:

När fick du ditt mf HCS?

• HCS
    emeliemarietherese skrev 2015-04-21 10:31:58 följande:

Har nyss varit på VUL, nu känns allt mycket bättre. Där på skärmen var en 21mm lång liten böna med pickande hjärta ??

Härligt!
  • HCS
    eihr skrev 2015-04-27 17:12:14 följande:

HCS- hur går det för dig?

Tack bra, förutom att jag inte var gravid. Men har precis haft ägglossning! Bara att vänta nu då

Hoppas det går bra för er alla här inne! 
  • HCS
    mother87 skrev 2015-05-03 08:20:16 följande:

Pratade nyss med kk akut, då blödningen börjat igen och ökat i mängd, men jag skulle ta två Alvedon och byta binda och avvakta, för o se hur mkt jag blöder. För det ser mer ut när man e på toa, men det rann av mig när jag var på toa nu på morronen, o pappret var fullt. Så jag intalar mig nu att det är början på slutet, vilket är mycket sorgligt

Håller tummarna för att det ändå gått bra! <3
  • HCS
    MissPin skrev 2015-05-05 17:04:34 följande:

Jag har svårt för att äta all lagad mat, senaste veckan har jag inte ätit annat än melon, smörgåsar med väldigt mycket gurka, sallader. Det vänder sig i magen vid bara tanken på något tillagat. Vecka 11 nu, hoppas det vänder snart!

Jobbigt, håller tummarna för att du snart mår bättre. Mitt illamående har avtagit vid v 12 tidigare graviditeter.
  • HCS

Nej nej, beklagar verkligen! Stor kram till dig <3

Thegiirl skrev 2015-05-25 14:33:07 följande:

Tyvärr missfall blir 2 lugnare månader nu med flytt,midsommarfirande o kalas innan vi försöker igen.

Önskar all lycka till er alla <3

• HCS

Åh va härligt att ni börjar känna rörelser. Själv är jag v 8+4 idag så det lär dröja några veckor till. Tror att jag känt runt v 15-16 vid mina tidigare graviditeter. 

Hoppas att det gått bra för er alla här inne. Dags för rul snart va?

• HCS

Kikar in och ser hur det går för er! Så spännande lotie. Önskar dig lycka till!

Själv fick jag ma i somras i v. 14 så jag är på ruta ett igen kan man säga. Snart äl iaf..

Önskar er alla lycka till när det är dags! Hjärta

• HCS

Tror att clearblue har trosskydd som ändrar färg vid fostervatten läckage. Annars märker du nog ändå. För mig har aldrig vattnet gått, vet inte hur vanligt det är? Har 3 barn. Hoppas de kan vända den lilla rätt på måndag!.

MelinaG skrev 2015-11-07 22:50:38 följande:

Var hos barnmorskan igår (37+0) igen och bebis ligger fortfarande i säte :( Har fått tid för ett vändningsförsök på måndag, men har inga höga förhoppningar om att hon ska vända sig direkt...

Bm sa också att om vattnet går så måste jag lägga mig ner och ringa förlossningen (så inte navelsträngen kläms åt), nu är jag bara livrädd för att vattnet ska gå utan att jag märker det! På förlossningkurserna sa de att det mycket väl kan "sippra" ut lite och har ju så mycket flytningar att jag är rädd att jag inte märker skillnad...

Vad tror ni som har barn sedan tidigare, är det helt säkert att man märker det? Luktar det speciellt?

• HCS

Stort grattis till dig!!

bebba83 skrev 2015-11-10 02:59:52 följande:

Klockan 21. 38 kom våran prinsessa till världen. 45 cm och 2600 gram ren kärlek!!! Sitter å tittar på underverket nu, har precis kommit till BB efter operation av moderkaka som satt fast. Hur mår ni alla????

• HCS

Skönt! Hoppas hon håller sig så nu! Lycka till!:)

MelinaG skrev 2015-11-12 07:48:35 följande:

Tack, det ska jag kolla upp!

Vändningsförsöket lyckades faktiskt, så just nu ligger hon faktiskt med huvudet neråt. Jag trodde inte att det skulle lyckas och hade ställt in mig på kejsarsnitt, så är fortfarande lite chockad. Men det är bara att ställa om :)

Svar på tråden Vi med BF i slutet av nov/början av dec!